Da jeg tog en tur på rullebrædtet under Vetten. så jeg denne her overbrændte vaccumslange.......
Kan nogen sige mig hvilken funktion den har......
Michael
Brændt slange.???
-
Brændt slange.???
- Vedhæftede filer
-
- Vaccum 1.jpg (83.21 KiB) Vist 8817 gange
Hej Michael Jeg mener den går
Hej Michael
Jeg mener den går på fordeler dåsen under kardanboksen, det som styrer, div udluftning inde i bilen.
Jeg mener den går på fordeler dåsen under kardanboksen, det som styrer, div udluftning inde i bilen.
-
Hej K651 Mener du ,klapperne i
Hej K651
Mener du ,klapperne i gællerne på skæmene..eller? Mit aircon var pillet ud da jeg købte Vetten. så det inde i kabinen har jeg ikke kunnet bruge blæse/varme o.s.v
Michael
Mener du ,klapperne i gællerne på skæmene..eller? Mit aircon var pillet ud da jeg købte Vetten. så det inde i kabinen har jeg ikke kunnet bruge blæse/varme o.s.v
Michael
Mener du ,klapperne i gællerne
Michael
Hej Michael
Nej, du har noget udluftning bagerst i bilen, ud til de 2 små gitter som sidder bagerst øverst, her ser klappen indvendig, den er vaccum styret
4429
- Vedhæftede filer
-
- blandet1 471.jpg (98.04 KiB) Vist 8817 gange
-
Hej igen.. Tak for svaret......men hvor
Hej igen..
Tak for svaret......men hvor atkiverer man så de klapper fra.??
Michael
Michael
Hej igen.. Tak for svaret......men
Hej igen..
Michael
Ja ser du det er sku et godt spørgsmål, jeg kører CAB. bruger ikke noget af det :)
Mener at de slanger er koblet til den.
4430
Kim
- Vedhæftede filer
-
- blandet1 303.jpg (70.85 KiB) Vist 8817 gange
Det kan godt passe. Jeg
Det kan godt passe. Jeg kan ihvertfald høre interessante lyde, når jeg drejer på de dér tangenter. Kunne godt lyde lidt som klapper der lukker op og i. Man kan også høre en vislende lyd, som jeg ikke har fået lokaliseret endnu. Jeg har desuden også afmonteret aircon-pumpen, ligesom Vamdrup.
Men varme osv. virker ihvertfald på min.
Claes..
Interessant at høre om faktisk!
Men varme osv. virker ihvertfald på min.
Claes..
Interessant at høre om faktisk!
-
Hej Claes..... Hvordan får du dit
Hej Claes.....
Hvordan får du dit varme system/blæser m.m..til at virke uden aircon ???
I min er alt aircon/lille køler/hus/slanger i motorrum pillet ud. det eneste der er tilbage er ledningerne. Alt i højre side er væk.
Michael
Hvordan får du dit varme system/blæser m.m..til at virke uden aircon ???
I min er alt aircon/lille køler/hus/slanger i motorrum pillet ud. det eneste der er tilbage er ledningerne. Alt i højre side er væk.
Michael
Hej Michael Jeg har faktisk aldrig
Hej Michael
Jeg har faktisk aldrig rørt ved det, men har i den senere tid haft brug for varme i bilen og konstateret at det faktisk virker. Min blæser sidder der stadig og virker fint. Jeg ved ikke rigtig hvad det hele betyder på rulleknapperne dér, men har fundet et par indstillinger, der virker til mit behov. Altså varme / ventilation til afdugning.
Jeg vil da prøve at kigge nærmere på det, når jeg igen skal have fat i Vetten. Den er kørt i hi nu. De salter nemlig på livet løs allerede!
Vette-hilsen
Claes
Jeg har faktisk aldrig rørt ved det, men har i den senere tid haft brug for varme i bilen og konstateret at det faktisk virker. Min blæser sidder der stadig og virker fint. Jeg ved ikke rigtig hvad det hele betyder på rulleknapperne dér, men har fundet et par indstillinger, der virker til mit behov. Altså varme / ventilation til afdugning.
Jeg vil da prøve at kigge nærmere på det, når jeg igen skal have fat i Vetten. Den er kørt i hi nu. De salter nemlig på livet løs allerede!
Vette-hilsen
Claes
-
Okay Claes........ Go Vetteferie gg Michael
Okay Claes........
Go Vetteferie gg
Michael
Go Vetteferie gg
Michael
Tilbage til "Generelt teknisk forum"