Kære alle
Nu har jeg så kørt sæson'en med mine forholdsvis billige chambered exhausts fra Midamerica (skøjtejern ikke rustfri).
Hvad er så erfaringen:
Jo den er ganske simpel, nogle vil endog sige lidt pjattet, men lydbilledet der overflødiggør tanker om at få radioen til at virke, har forhøjet køreglæden sådan ca 100%.
Når jeg passerer vor lokale skole med små 1400 omdrejninger, kaster de unge mennesker håndtegn, nej ikke skråt op fingre, og der råbes: Respeekt.
Men, tingene sidder ikke som de skal, jeg har ikke frihøjde nok bag i, så rørene er for tæt på moder jord. Jeg ved at jeg lavede nogle fejl i montagedelen, jeg syntes at tingen sad "meget godt" og så gik jeg igang med den nyindkøbte hobbysvejser (det havde jeg heller ikke prøvet før).
Det jeg leder lidt efter er en mand som kan kikke på mit udstødningssystem og sige:
Den fixer jeg, og så saver han og bukker og hiver, og så sidder den lige i øjet.
Alternativet er at jeg køber noget rustfrit kram hjem fra Allenscorvetteexhausts.com
Er der nogen der har et tip på lager ?
Lykkemark
Chambered exhausts rørmanipulation Sydsjælland.
Hej Jeg har fået svejset et
Hej
Jeg har fået svejset et rustfrit udstødningssystem med crossover
som ( i min verden ) har den fedeste lyd.
Du er velkommen til at se/høre det ved lejlighed.
mvh
henrik
Jeg har fået svejset et rustfrit udstødningssystem med crossover
som ( i min verden ) har den fedeste lyd.
Du er velkommen til at se/høre det ved lejlighed.
mvh
henrik
Hej Møbelmand. Jeg kunne ikke lade
Hej Møbelmand.
Jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg læste dit indlæg mht. motor. OG det er ikke for at træde på dig eller spille smart at jeg kan fortælle om MIT motoreventyr.
Midt på sommerne stod min gamle 350er af. Knækkede stempelringe og metallet mellem ringene var også knækket på flere af stemplerne, så alt komprationen røg lige ned i bundkarret , røg og damp stod ud af alle huller.Det viste sig også at den var uhyggelig slidt i alle boringer og lejrene var alle kobberfarve, de var pæne men det er ikke så godt med denne farve.
Her kommmer det hyggelige så. Jeg ringede til Klaus Pauls i Beder for at høre til en anden motor. Han havde ikke noget brugbart på lager , men en gammel 350er han havde fået i bytte i en handel, men han vidste intet om den.Men jeg tog chancen og købte den, og har fået den i vognen.
Det var nogle knapt så dyre kilometer ca 1500kr-/ ca 2000km= 0,75 pr kilometer
Den køre endnu selv om jeg selv lavede den.
Ole
Jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg læste dit indlæg mht. motor. OG det er ikke for at træde på dig eller spille smart at jeg kan fortælle om MIT motoreventyr.
Midt på sommerne stod min gamle 350er af. Knækkede stempelringe og metallet mellem ringene var også knækket på flere af stemplerne, så alt komprationen røg lige ned i bundkarret , røg og damp stod ud af alle huller.Det viste sig også at den var uhyggelig slidt i alle boringer og lejrene var alle kobberfarve, de var pæne men det er ikke så godt med denne farve.
Her kommmer det hyggelige så. Jeg ringede til Klaus Pauls i Beder for at høre til en anden motor. Han havde ikke noget brugbart på lager , men en gammel 350er han havde fået i bytte i en handel, men han vidste intet om den.Men jeg tog chancen og købte den, og har fået den i vognen.
Det var nogle knapt så dyre kilometer ca 1500kr-/ ca 2000km= 0,75 pr kilometer
Den køre endnu selv om jeg selv lavede den.
Ole
Tilbage til "Generelt teknisk forum"