horn
-
1 .Træk en ledning fra
1 .Træk en ledning fra (+) på batteriet til hornets tilslutningsklemme. så ved du om det er hornet.(der sidder måske 2 horn (det er der på en 68`))
2. Ellers kan fejlen være i horntrykket ,kablet og stik til horn og afvisere på ratstammen eller ledningen som ligger igennem motorrummet.
3. Jeg skal til Gniben efter Påske,skriv dit navn tlf nr til pjo@pc.dk så kan jeg hjælpe med at lokalisere fejlen når jeg ved hvilken dag jeg skal der op, efter fyraften (ca kl.16)
2. Ellers kan fejlen være i horntrykket ,kablet og stik til horn og afvisere på ratstammen eller ledningen som ligger igennem motorrummet.
3. Jeg skal til Gniben efter Påske,skriv dit navn tlf nr til pjo@pc.dk så kan jeg hjælpe med at lokalisere fejlen når jeg ved hvilken dag jeg skal der op, efter fyraften (ca kl.16)
Der sidder også et hornrelæ
Der sidder også et hornrelæ i motorrummet som laver stel (-) siganlet fra hornkontakten om til et +signal til hornene
altså når du trykker på din hornkontakt laver du en stelforbindelse som bliver sendt til hornrelæet.
altså når du trykker på din hornkontakt laver du en stelforbindelse som bliver sendt til hornrelæet.
-
:seeya:Hej Peter Kunne du ikke tænke
:seeya:Hej Peter
Kunne du ikke tænke dig at fejlsøge på mit horn, når vi ses i Holbæk om en måneds tid??
Søren/Gavnø
Kunne du ikke tænke dig at fejlsøge på mit horn, når vi ses i Holbæk om en måneds tid??
Søren/Gavnø
-
Selvfølgelig , jeg medbringer måleinstrument.ses
Selvfølgelig , jeg medbringer måleinstrument.ses
Alt det her med fejlsøgning
Alt det her med fejlsøgning af horn og måleinstrument..... Kunne godt misforståes HI HI HI i min verden.
Hilsen Søren.
Hilsen Søren.
-
du trænger til at komme
du trænger til at komme mere ud Søren..............
så kan du også se forlygter (nu går det nok rigtig galt):seeya:
så kan du også se forlygter (nu går det nok rigtig galt):seeya:
Uha forlygter...... Jeg er nok
Uha forlygter...... Jeg er nok mere til bagender.
HJÆLP jeg må mere ud.
HJÆLP jeg må mere ud.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"