Syn

Teknisk relateret snak
Såby

Syn

Indlægaf Såby » 7. feb 2010, 20:12

Er den lykkelige ejer af en 1972, som skal synes her til foråret. Er der nogen der har gode råd? Har søgt lidt på forummet, men har ikke fundet det store - måske fordi der ikke er det store i det? Har gule glas i positionslysene, og overvejer om jeg skal købe et par hvide med hjem, håber det på en eller anden måde det kan laves om til kørelys?

Alle råd modtages med glæde.

Tak for hjælpen

JHA

Hej Jeg fik synet min 73´er

Indlægaf JHA » 8. feb 2010, 12:33

Hej

Jeg fik synet min 73´er i 8/09 med udskiftning af den gule pære i forr. positionslygte til hvidt lys. Der var 2 forskellige meninger om dette i 2 bilsynshaller der lå mindre end en km. fra hinanden i Herfølge. Det ene sted var der en " Buthead " der ville have bilen forsynet med ekstra blinklygter både foran og bagpå. Det andet sted (Aplus) synede man bilen uden bemærkninger til lygterne. Du kan finde god læsning om emnet hos Færdselsstyrelsens detailforskrifter, hvorfra man kan udskrive et par sider om emnet og placere det på passagersædet ved syn ....

Med Vettehilsen og håb om snarligt forår
John

mamstrup-1218

Jeg har også en der

Indlægaf mamstrup-1218 » 16. feb 2010, 15:54

Jeg har også en der lige er kommet hjem (i går) C3 fra 73, er også interesseret i at høre om der er nogle fif.
Ligeledes vil jeg høre om der er andre der bor omkring Odense.
Ses i det danske land.

admin

Klik på medlemslisten og sorter

Indlægaf admin » 16. feb 2010, 16:23

Klik på medlemslisten og sorter efter postnummer, så vil du se at i og omkring Odense findes 25 - 26 Corvetter af alle årgange, hvoriblandt du nok kan finde en med samme køretøj.

Tilbage til "Generelt teknisk forum"