Min C4 fra 1993.
Følgende gælder kun den venstre motor. Den højre fungerer fint.
Problem:
Når jeg slukker mit kørelys (det er tågelygterne. De aktiveres ved at parkeringslyset tændes. Forlygterne vender ikke hvilket de heller ikke skal) starter min venstre motor med at køre og stopper først efter ca.5 sekunder. Samme venstre motor stopper ikke når jeg slukker for forlygterne( når jeg har haft forlygterne(nærlys) tændt og dermed lygterne vendt). Motoren stopper først efter ca. 5 sekunder efter at lygten er vendt.
Er der nogen der kan fortælle mig om det er motoren det er galt med eller Headligth Control Modulet ?? eller hvordan finder jeg ud af det ?
En velig C4 ejer (C4 Joy1 - kan ikke huske personens navn - undskyld) mente bestemt det var motoren der skal udskiftes. Synes lyder forkert idet jeg synes det må være relæet (Headligth controle module) der grounder strømmen og dermed starter motoren når parkeringslyset slukkes. Det kan jo også være begge dele ?
Hvis det er motoren kan man så få en sådan herhjemme eller hedder det f.eks. Ecklers eller Davis ?
Mange hilsener
Kim G
Forlygte motor stopper ikke
Forlygte motor stopper ikke
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
Re: Forlygte motor stopper ikke
Hej Kim. Jeg har en C4 1992, og havde samme problemer. Først med den højre
og nu også med den venstre. Problemet løses ved at købe Item# 29304 hos ecklers til 6$. Husk at købe 3 sæt. 2 til dig og 1 til mig.
Hilsen Per #648
Mobil 40 25 30 35
og nu også med den venstre. Problemet løses ved at købe Item# 29304 hos ecklers til 6$. Husk at købe 3 sæt. 2 til dig og 1 til mig.
Hilsen Per #648
Mobil 40 25 30 35
Tilbage til "Generelt teknisk forum"