Starter....

Teknisk relateret snak
Gizmo69

:coolgleamA: ...så er start relæet

Indlægaf Gizmo69 » 4. apr 2009, 10:58

:coolgleamA: ...så er start relæet justeret og det hele er samlet og prøvekørt og det se ud til at alt virker efter hensigten....cool...og mange tak for hjælpen i alle indlæg.

JR:auto:

(udmeldt) C3

:coolgleamA: ...så er start relæet

Indlægaf (udmeldt) C3 » 4. apr 2009, 11:06

:coolgleamA: ...så er start relæet justeret og det hele er samlet og prøvekørt og det se ud til at alt virker efter hensigten....cool...og mange tak for hjælpen i alle indlæg.

JR:auto:

Fint. Havde du forsædet ude?

Se iøvrigt illustrationen hos Ecklers

http://www.ecklers.com/product.asp?pf_id=33958&dept_id=1288

C3

Gizmo69

....jeg valgte ikke at ta

Indlægaf Gizmo69 » 4. apr 2009, 20:41

....jeg valgte ikke at ta forsædet ud, men byggede istedet en platform uden for døren af nogen kasser med et tykt tæppe på....det virkede egentlig fint...men så blev jeg sådan set tvunget til at løsne forsædet, fordi den der lille fjeder påvirkede kontakt dims til hornkontakten smuttede ud af fingeren og hoppede helt ned bag ved føresædet.......surt show...:coolgleamA:

JR

(udmeldt) C3

....jeg valgte ikke at ta

Indlægaf (udmeldt) C3 » 19. apr 2009, 16:47

....jeg valgte ikke at ta forsædet ud, men byggede istedet en platform uden for døren af nogen kasser med et tykt tæppe på....det virkede egentlig fint...men så blev jeg sådan set tvunget til at løsne forsædet, fordi den der lille fjeder påvirkede kontakt dims til hornkontakten smuttede ud af fingeren og hoppede helt ned bag ved føresædet.......surt show...:coolgleamA:

JR

Man ligger ellers fint med forsædet ude. Der var én der på forårsmønstringen idag efterlyste et billede, og det bringer jeg da gerne:

C3

Tilbage til "Generelt teknisk forum"