Hejsa :sifone:
Var lige ved at tjekke olie på bagtøj, pga. af en meget svag pive lyd når vetten er varm, men det var iorden .
Men det kan jeg ikke sige at det var med servoen. Den ser ud til at være total tørlagt, selv om den virker upåklagelig.
Jeg skal til stumpemarked i Herning imorgen :auto: og vil købe lidt der, skal det være noget specielt til servoen eller kan man hælde en gengs væske i ? ( har 12 liter Castrol Dexon 3 kan man bruge det ? )
mvh Frank Lesemann
Power Steering
-
Jeg bruger Automatgearolie til min
Jeg bruger Automatgearolie til min servostyring.
Mvh. Skallerup.
Mvh. Skallerup.
-
Hej Skallerup Takker for svaret. :coolgleamA: mvh
Hej Skallerup
Takker for svaret. :coolgleamA:
mvh Lesemann
Takker for svaret. :coolgleamA:
mvh Lesemann
-
DET var så lidt.. Hvis den
DET var så lidt..
Hvis den har været tørret helt ud, så er det vigtig at tjekke efter om pakninger osv. også er blevet knastørre og ikke holde tæt mere.. Det probelm rendte jeg ind i da jeg købte min.. Der kom også pibelyde fra min servo dengang.. Men et pakningskit gjorde det forbi med problemerne.. :O)
Med venlig hilsen.
Skallerup
Hvis den har været tørret helt ud, så er det vigtig at tjekke efter om pakninger osv. også er blevet knastørre og ikke holde tæt mere.. Det probelm rendte jeg ind i da jeg købte min.. Der kom også pibelyde fra min servo dengang.. Men et pakningskit gjorde det forbi med problemerne.. :O)
Med venlig hilsen.
Skallerup
Tilbage til "Generelt teknisk forum"