Kontrol ventil - servostyring?

Teknisk relateret snak
Roald #606

Kontrol ventil - servostyring?

Indlægaf Roald #606 » 4. mar 2009, 14:22

Hej

Er der nogen der erfaring med at renovere kontrol ventilen til servostyringen -> er det et job der er til at lave selv?

Jeg kan se at et seal kit koster et par hundrede og en ny ventil koster et par tusinde. Det er jo lidt af en forskel

Min ventil virker sådan set fint, bortset fra at den har valgt at smide alt olien her i løbet af vinter (alt olien ligger på gulvet i løbet af en 3-4 dage nu)

k651

Hej Roald Det er ikke så

Indlægaf k651 » 4. mar 2009, 16:03

Hej Roald
Det er ikke så svært, prøv dette link. men du skal lige huske ikke at skrue armen på ved rammen når du starten den op, da der er stor krafter på spil.

D:DokumenterPower Steering Control Valve leak and Rebuild - Corvette Forum.mht

Gæst

Servostyring! er det noget man

Indlægaf Gæst » 4. mar 2009, 21:02

Servostyring! er det noget man køber hos Sahva? eller får gennem kommunens hjælpemiddelcentral?:rofl::rofl:

Anonym

Roald #606

Hej Roald Det er ikke så

Indlægaf Roald #606 » 5. mar 2009, 22:07

Hej Roald
Det er ikke så svært, prøv dette link. men du skal lige huske ikke at skrue armen på ved rammen når du starten den op, da der er stor krafter på spil.

D:DokumenterPower Steering Control Valve leak and Rebuild - Corvette Forum.mht

Hej Kim, Jo tak, det skal jeg nok huske. Tror du har linket direkte til en fil på din computer, gider du eventuelt sende den til mig på mail istedet?

Servostyring! er det noget man køber hos Sahva? eller får gennem kommunens hjælpemiddelcentral?:rofl::rofl:

Anonym

Njaa, man skulle da ihvertfald tro at det er en amerikansk opfindelse:coolgleamA:

Tilbage til "Generelt teknisk forum"