Da der tilsyneladende ikke er mange der er helt på det rene med mekanikken, vil jeg tilbyde min hjælp til:
Motor renovering, gearkasse renovering M20-21-22, starter og generator renovering.
Hjælpeværktøj til gearkasse renovering udlånes.
Har du spørgsmål så ring eller mail.
Peter_m@privat.dk
72177339
Hjælp tilbydes
re:Hjælp tilbydes
Vi skal have pakket vores motor om og sat nye alu topstykker på, måske det var noget.Det er en smallblock 350 med lidt tun.
Hilsen Pia og Søren
Hilsen Pia og Søren
Re: re:Hjælp tilbydes
Hej Pia og søren, hvad er det i ønsker hjælp til, er det samling af hele motoren eller bare lidt hints undervejs?
Peter
Peter
re:Hjælp tilbydes
Hej Peter.
Da både Pia og jeg IKKE ved noget om det, er det nok samling af det hele, pluds af og påmontering af motoren samt justering osv.Men vi skal da nok hjælpe med det,der skal bruges hjælp til...... Vores plan er at det skal laves inden forår.
VI bor på sjælland nær Køge.
Hilsen Pia og Søren
Da både Pia og jeg IKKE ved noget om det, er det nok samling af det hele, pluds af og påmontering af motoren samt justering osv.Men vi skal da nok hjælpe med det,der skal bruges hjælp til...... Vores plan er at det skal laves inden forår.
VI bor på sjælland nær Køge.
Hilsen Pia og Søren
Re: re:Hjælp tilbydes
Det er vist ikke bare lidt hjælp. Ring til mig og lad os tage en sludder. Har færdibygget en smalblock i maj, den kan i høre og prøve, som reference.
Det helt ok vi ringer
Det helt ok vi ringer lige en dag til dig.
Hilsen Søren- Pia:Chevy_anim:
Hilsen Søren- Pia:Chevy_anim:
Tilbage til "Generelt teknisk forum"