Motorproblemer
re:Motorproblemer
Træls at der ikke er Biltema i Århus :-(
Re: re:Motorproblemer
Ja John, det er det, men...
Nu er det jo sådan at jeg er i Århus 1-2 gange pr måned og jeg dalrer forbi Næstved Storcenter hvor Biltema har til huse, hvergang jeg skal derover, så hvis der er noget du mangler, så ringer du bare, så skal jeg nok tage det med/eller sende det pr post (betragt det som min lille deltagelse i ulandshjælpen).

Re: re:Motorproblemer
Hej
Jeg kan se, at der er stor interesse og hjælpsomhed omkring mit problem. Det er bare dejligt.
Biler oser ikke, når den går i stå. Jeg har også set på chokerspjældet (automatisk) når den går i stå, og det
står helt åbent. Jeg har anskaffet mig et manometer, nu mangler jeg bare et vacummeter.
Hilsen Brogaard
Jeg kan se, at der er stor interesse og hjælpsomhed omkring mit problem. Det er bare dejligt.
Biler oser ikke, når den går i stå. Jeg har også set på chokerspjældet (automatisk) når den går i stå, og det
står helt åbent. Jeg har anskaffet mig et manometer, nu mangler jeg bare et vacummeter.
Hilsen Brogaard
re:Motorproblemer
Hej Bent,
He-he husk på hvem der holder røven oppe på lille Danmark :-) (og hvem der bruger alle pengene ;-)
Tak for dit tilbud, men jeg fik en venlig person fra mit arbejde, som bor i Ålborg, til at købe et sæt til mig, så jeg har det på Mandag.
Mvh,
John
He-he husk på hvem der holder røven oppe på lille Danmark :-) (og hvem der bruger alle pengene ;-)
Tak for dit tilbud, men jeg fik en venlig person fra mit arbejde, som bor i Ålborg, til at købe et sæt til mig, så jeg har det på Mandag.
Mvh,
John
Tilbage til "Generelt teknisk forum"