Styrtøj på C3

Teknisk relateret snak
Hoffa

Styrtøj på C3

Indlægaf Hoffa » 26. jul 2008, 23:11

Hej til alle

Jeg har købt en C3-er (71-cap) foråret og nyder det gode vejr til flest mulige cruise timer, men det er jo også sådan at når man får et nyt stykke lejetøj, så går der jo også lige at stykke tid inden alle små skavanker kommer frem og man skal også lige finde det rigtige sted at kilde den, så den kommer til at spinde igen..
Jeg må jo tilsta at teknikken godt kan drille lidt og derfor nogel spørgsmål som jeg håber nogle vil svare på.
Følgende er foretaget, bl.a. er styrehuset og Hardy skiven skiftet.
Problemet er at når jeg skal dreje så går alt meget trægt og den vil ikke selv op igen, den bliver hængende 
Jeg har tjekket om servopumpen manglede olie, det gjorde den, så der er blevet efterfyldt, men uden det ønskede resultat, den er ganske som der ikke er servo på, hvordan kan man chekke funktionerne selv.
Er der nogen i Horsens området som har særlig gode præferencer hvis man ender med at skulle købe hjælpen
Tak for alle evt. svar................

David / Hoffa

Roald #606

re:Styrtøj på C3

Indlægaf Roald #606 » 27. jul 2008, 14:05

Hvis du vælger at købe hjælpen så har jeg gode erfaringer med værkstedet UNO-X der ligger i Tebstrup lige efter Gedved. Ejeren hedder Allan Zink og har skruet i mange amerikanerbiler.

Uno-X
86 53 82 50
Horsensvej 140 8660 Skanderborg

Hoffa

Re: re:Styrtøj på C3

Indlægaf Hoffa » 29. jul 2008, 13:33

Hej 
Tak for fremsendte.

David 

Tilbage til "Generelt teknisk forum"