Hej alle
Jeg har en 68 cab, født med kalesje. nu har jeg købt en hard top til den, men boltene til at sætte den fast bagi mangler, er der nogen der kan fortælle mig om man kan bruge de spikes som sidder på kalesjen til hardtoppen, så den bare klikkes af og på som kalesjen?
Hilsen Harry.
Hardtop C3
-
Re: Hardtop C3
såvidt jeg har forstået så kan man godt bruge studserne fra softtoppen, men skulle ikke være lige så sikkert det bolt sæt der originalt hørte med. Det var der en der skrev noget om på corvetteforum engang.
Husk også de to bolte der sidder ved siden af sæde ryggen, ved døråbningen.
Husk også de to bolte der sidder ved siden af sæde ryggen, ved døråbningen.
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Re: Hardtop C3
Boltsættet kan købes mange steder - f.eks. Ecklers: http://www.ecklers.com/product.asp?pf_id=28734&dept_id=1505
Hardtop´en sidder i almindeligt fint fast ved montering med de to pins i ';bagklappen'; samt fastgjort i forrude-rammen. Jeg vil dog nødig opleve et kraftigt vindstød (eller hård kørsel), og ét af fastgørelsespunkterne svigter. Derfor har jeg selv købt ovennævnte.
Hardtop´en sidder i almindeligt fint fast ved montering med de to pins i ';bagklappen'; samt fastgjort i forrude-rammen. Jeg vil dog nødig opleve et kraftigt vindstød (eller hård kørsel), og ét af fastgørelsespunkterne svigter. Derfor har jeg selv købt ovennævnte.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"