Hjælp...
Står og skal til toldsyn i morgen, og det lader til at der er problemer med min TH400.
Jeg kan sagtens skifte mellem gearne manuelt, men den gør det ikke rigigt automatisk. Der mangler også MEGET trækkraft, og til tider kommer der rystelser, eller vibrationer fra under bilen.
Problemet er kommet efter jeg fandt ud af der var alt for lidt olie på, og troede det var derfor problemet var der. Har nu fyldt olie på og det sker stadig:(
Nogen der kan hjælpe???
Hilsen Søren
Hjælp med automatgear...
Re: Hjælp med automatgear...
Hej Søren
vi har fået renoveret vores 400 hvor efter den gør det samme det de vil gøre er at skifte den skifter der sidder i bunden indvendig i gearkassen.
det kan også være at der ikke kommer strøm ned til den, på vores sidder der en ledning på venster side som giver strøm når du giver gas.
vi har fået renoveret vores 400 hvor efter den gør det samme det de vil gøre er at skifte den skifter der sidder i bunden indvendig i gearkassen.
det kan også være at der ikke kommer strøm ned til den, på vores sidder der en ledning på venster side som giver strøm når du giver gas.
Re: Hjælp med automatgear...
Hej Har du tjekket olien på den rigtige måde, har selv lige fået en vette, men kan huske fra gamle dage, at bilen skal være startet når man ser efter gearkasse olie, det som du nævner kan være mange forskellige ting fra justering af gearvælger til de bånd som sidder i gearkassen som glider, syntes at det problem havde min gamle Dodge, nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, der er et værksted som hedder BK Auto i Århus som er knald gode til USA gear kasser, giv dem et kald det kunne være at det kunne klares over tlf.
Kim
Kim
Tilbage til "Generelt teknisk forum"