Hvad synes I om ideen med at blande Vetter og HD'er?
Personligt synes jeg at specielt køreturen fra Søborg til Hillerød sammen med Harleyerne var kanonfed. V8 og V2 motorlyd gør sig godt sammen, og det gør stilen på de to køretøjer også, så det var en multimedieoplevelse ud over det sædvanlige. Jeg synes også at HD folket generelt virkede som om de kunne gå meget godt i spænd med os.
Er det noget man skal gøre igen?
Hvad synes I om ideen med at blande Vetter og HD"er?
Re: Hvad synes I om ideen med at blande Vetter og HD"er?
Fedt .....Syntes helt sikkert at det er et forsøg at prøve igen . Blev selv noget overrasket af at møde nogle af HD'folkene som jeg kendte i forvejen , men hvor vi hver især ikke viste at vi havde samme intr. for V lyd .
- for lidt plads til parkering i Søborg , men det kom selvfølgelig også bag på De fleste at der kom så mange . Kan webmaster ikke smide et par billeder på , så jyderene kan blive grønne i hovederne af misundelse :-)
- for lidt plads til parkering i Søborg , men det kom selvfølgelig også bag på De fleste at der kom så mange . Kan webmaster ikke smide et par billeder på , så jyderene kan blive grønne i hovederne af misundelse :-)
Efter min personlige smag havde jeg hellere set et arrangement med en anden bilklub, f.eks Mustangklubben. jeg har selv Harley, men har gennem tiden haft flere uheldige episoder med harleyklubben. det er min erfaring at en del af harleyfolket ikke respekterer andet end deres egen interesse, de har ofte et snævert syn og mangel for forståelse andres passioner og forkærlighed for deres køretøjer. Da jørgens dør var blevet påkørt, var der også en der foreslog at man kunne sgu da bare sparke den af nu den ikke kunne lukke. SYG BEMÆRKNING.
Vi kunne måske også lave et arrangement sammen med klubber af europæiske mærker
Vi kunne måske også lave et arrangement sammen med klubber af europæiske mærker
Jeg er enig med Lasse. Jeg kan nævne at der var et par Harley gutter der valgte at pisse op ad væggen hos Andersen & Martini i stedet for at gå på toilettet!!!
Lad dem køre deres eget løb en anden gang.
Thomas
Lad dem køre deres eget løb en anden gang.
Thomas
Jeg kan kun være enig i ovenstående indlæg om at de omtalte handlinger er forkastelige. De HD folk jeg snakkede med fik jeg altså et godt indtryk af, så jeg tror at det er det sædvanlige med at nogle få kan ødelægge det for flertallet.
Men det kan vi ikke bruge til noget, så hvis den generelle holdning er at det ikke er sjovt at være sammen med HD folket, så inviterer jeg ikke dem næste gang. Så hellere Mustang klubben eller nogle andre.
Men det kan vi ikke bruge til noget, så hvis den generelle holdning er at det ikke er sjovt at være sammen med HD folket, så inviterer jeg ikke dem næste gang. Så hellere Mustang klubben eller nogle andre.