Laaangt om længe kom min vette så hjem fra USA, den har fået en skade i glasfiberen under venstre tågelygte efter de geniale havnefolk i staterne har forsøgt at holde bilen på plads i containeren med et reb monteret i glasfiberen... Har underrettet importøren, så håber hans forsikring dækker!!!
Mit problem er: Har haft bilen på lift og der er så en smule rust i de bærende dele ved bagtøjet. Den tidligere ejer har vold-svejset det, er nok lovligt derovre! Min mekaniker siger så, at det må han ikke lave....!!!! Noget med de danske regler er rimelige skrappe. Kan det være rigtigt??? Vil meget gerne maile nogle billeder så man lige kan få et indtryk af hvad det er jeg mener!
Mange Vette-hilsner
Zean
Rust i chassiet
Re: Rust i chassiet
Fortvivl ej, du kan få de fleste rammestumper når det skal laves eller kan enhver god landsbysmed klare opgaven, det er ikke rakatvidenskab :-)
-
Re: Rust i chassiet

Rust i chassiset ved bagtøjet? Vi vil gerne se billeder. Det nærmeste chassis ved bagtøjet er tværvangen klumpen hænger i, og den er skruet fast og derfor nem at udskifte, er det den der er rustet igennem?
C3