Hej alle, har lige læst at ShopUSA er under konkurs i Sø og handelsretten, er der nogen som har et godt alternativ til et pålideligt firma som man kan få en adresse i USA og få sendt ting hjem fra ??
Hilsen Peter1030
Så skal der findes et alternativ !
-
Det var da en kedelig
Det var da en kedelig nyhed. Jeg har fået ting hjem via ShopUSA og det har bare kørt perfekt!
-
ShopUSA er ikke gået konkurs,
ShopUSA er ikke gået konkurs, tjek evt. deres Facebook side for yderligere oplysninger.
-
For os der af mange
For os der af mange årsager ikke er på "fjæsen" - hvad skriver de??
Søren
Søren
-
ShopUSA.com og ShopUSA.dk er ikke
ShopUSA.com og ShopUSA.dk er ikke gået konkurs!
Kære ShopUSA kunder,
Der går mange rygter omkring ShopUSA skulle være gået konkurs.
En stor tak til de mange kunder, der har kontaktet os direkte og fortalt om rygterne.
Det sætter vi meget stor pris på.
Vi forstår, at mange bliver bekymrede, når de læser info på internettet. Men der er ingen bekymring hertil.
ShopUSA er ejet af et amerikansk kapi...talt stærkt selskab ShopUSA Inc.
ShopUSA Danmark, der håndterer alle aktiviteter for ShopUSA Inc. har en stærkt stigende, i god vækst og en lønsom forretning.
ShopUSA? daglige fokus er at leverer en enkel og hurtigt fragtservice med høj kvalitet fra USA til DK.
Kontakt gerne undertegnede direkte såfremt der er yderligere spørgsmål
Venlig hilsen,
Michael Brønnum
mbs@shopusa.com
+45 30 50 30 05
Kære ShopUSA kunder,
Der går mange rygter omkring ShopUSA skulle være gået konkurs.
En stor tak til de mange kunder, der har kontaktet os direkte og fortalt om rygterne.
Det sætter vi meget stor pris på.
Vi forstår, at mange bliver bekymrede, når de læser info på internettet. Men der er ingen bekymring hertil.
ShopUSA er ejet af et amerikansk kapi...talt stærkt selskab ShopUSA Inc.
ShopUSA Danmark, der håndterer alle aktiviteter for ShopUSA Inc. har en stærkt stigende, i god vækst og en lønsom forretning.
ShopUSA? daglige fokus er at leverer en enkel og hurtigt fragtservice med høj kvalitet fra USA til DK.
Kontakt gerne undertegnede direkte såfremt der er yderligere spørgsmål
Venlig hilsen,
Michael Brønnum
mbs@shopusa.com
+45 30 50 30 05
-
Tak i to for hurtig
Tak i to for hurtig afklaring
MVH
Søren:yo:
MVH
Søren:yo:
-
Så kan jeg ikke forstå
Så kan jeg ikke forstå denne ????????????????http://www.biq.dk/messages/37273 Det er fra Statstidende !!!!!!!
Hilsen Peter1030
Hilsen Peter1030
Så kan jeg ikke forstå
Så kan jeg ikke forstå denne ????????????????http://www.biq.dk/messages/37273 Det er fra Statstidende !!!!!!!
Hilsen Peter1030
Fra deres facebook side.
Kære ShopUSA kunder,
Jeg er meget taknemmelig for de mange henvendelser. For at ikke skabe forvirring er det korrekt at man kan læse hos erhvervs og selskabsstyrelsen at selskabet ShopUSA ApS er under konkurs. ShopUSA Danmark har købt alle... forpligtigelser der er relateret til ShopUSA.com og ShopUSA.dk dvs. selve fragt forretningen som alle kender ShopUSA for, herunder også alle kunde forpligtigelser. Der er derfor ingen grund til bekymring som tidligere informeret, idet ShopUSA Danmark har overtaget alle forpligtigelser.