Hej alle
Vi kommer med et ekstra nummer inden august måned. Hvad skal der så i det blad, ny og gamle artikler fra de sidste 5 år
så ligger du inde med en god gamle artikel så send den til mig hbfoto@hbtotal.dk det kan også værer medlemshistorier eller om livet i Club Corvette Danmark. Nummeret bliver sendt til alle medlemmer men skal også bruges til træf og ligende.
Så støv dine gamle artikler af eller skriv nogle nye.
Dette nummer bliver fedt.
mvh
Henrik
Bladet
-
Hvis i har nogle orginale
Hvis i har nogle orginale artikler og billeder er det at fortrække så se efter i gemmeren. PDF kan bruges men det skal være høj opløsning over 3mb
men PDF er ikke det bedste da trykkeren ikke har så mange muligheder med den form. Jeg håber der er mange der ligger inde med orginal i word eller ligende. Det haster med at få artikler jo før jo hurtiger kommer bladet.
Har i ikke nogle gamle historier så skriv nogle nye.
Ps. Mustangclubben vil gerne sende mange artikler til os men det er federe at vores ekstra nummer er med Corvetteartikler syntes i ikke.
mvh
Henrik
Henrik
men PDF er ikke det bedste da trykkeren ikke har så mange muligheder med den form. Jeg håber der er mange der ligger inde med orginal i word eller ligende. Det haster med at få artikler jo før jo hurtiger kommer bladet.
Har i ikke nogle gamle historier så skriv nogle nye.
Ps. Mustangclubben vil gerne sende mange artikler til os men det er federe at vores ekstra nummer er med Corvetteartikler syntes i ikke.
mvh
Henrik
Henrik