Når man er til Le Mans vælger man som oftest at følge een max to klasser.
Som hovedregel (tror jeg nok) at den klasse langt de fleste følger er LMP1 altså slagsmålet mellem Peugeot og Audi. I går meddelte Peugeot at man trækker sig fra Racing med øjeblikkelig virkning:
http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=47767&title=Le+Mans%3A+Peugeot+stopper+deres+endurance+aktiviteter
Det er der sikkert meget fornuft i, i denne tid hvor valget måske står mellem fyringer og højprofilering. Men set i et snævert sammenhænge, bliver det så et walk-over for Audi.
Gte klassen med CorvetteRacing mod resten af "sværmen" kunne så godt se ud som hovedattraktionen i år.
Vi ses på Le Mans (ikke sandt postmand, billetten er betalt)
Lykkemark
Et anderledes Le Mans 2012
min fætter og mig kører
min fætter og mig kører fra herning kl. 04.00 fredag d.15.6 med retning mod le mans og skal være på bleu nord.Vi kører i orance targa c6. Måske ses vi dernede. Hilsen Eli 1283
-
Hej Lykkemark Du kan roligt være
Hej Lykkemark
Du kan roligt være bange, vi har booket incl. tribunepladser(tribune 19) og er klar til en forhåbentlig spændende tur, så vi støder forhåbentlig på hinanden, så vi kan udveksle løgnehistorier og nyde lidt kølige drikke :drool5:
MVH
Postmand
Du kan roligt være bange, vi har booket incl. tribunepladser(tribune 19) og er klar til en forhåbentlig spændende tur, så vi støder forhåbentlig på hinanden, så vi kan udveksle løgnehistorier og nyde lidt kølige drikke :drool5:
MVH
Postmand
Kære Postmand Jeg er ikke bange
Kære Postmand
Jeg er ikke bange det koster højst (en lagkage). :D
Denne gang synes jeg vi skal tage pitwalk sammen, er du enig ? Sikkert ja.
Jeg er på tribune 05, Dunlop tribunen, vi ses min ven.
Lykkemark
Jeg er ikke bange det koster højst (en lagkage). :D
Denne gang synes jeg vi skal tage pitwalk sammen, er du enig ? Sikkert ja.
Jeg er på tribune 05, Dunlop tribunen, vi ses min ven.
Lykkemark
-
Kære Lykkemark Du har fuldstændig ret.
Kære Lykkemark
Du har fuldstændig ret. Nedtællingen er begyndt, vandreskoene fundet frem og så tager vi en tur ned af pitlanen med en lagkage i hånden :drool5:
MVH
Postmand
Du har fuldstændig ret. Nedtællingen er begyndt, vandreskoene fundet frem og så tager vi en tur ned af pitlanen med en lagkage i hånden :drool5:
MVH
Postmand
Hanne og jeg kører fra
Hanne og jeg kører fra Herning onsdag kl 16, håber vi ses. MVH Benny 1285