Så er det slut for i år.

Alm. snak
Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Så er det slut for i år.

Indlægaf Lykkemark » 3. okt 2011, 21:12

Kære grønne "Dampmaskine", tak for i år. Det nytter ikke noget at du står og vipper med dine "øjenvipper", ramperne er taget ned fra hanebjælkerne, på disse ramper skal du nu "overvintre".
Det har været en møgsommer, og du har fået dig rørt alt for lidt efter din smag (og min) men vejret er vi jo ikke herre over, og du får ikke lov at komme ud når det regner.
Du har tilgengæld fået lov til at komme i kondicenter, og blive trænet, så du har fået din ungdom tilbage, og det er vel også noget værd, selvom kontingentet var dyrt.
Jeg ved godt at du vil protestere lidt over, at jeg nu som din ejer, vil rode dig lidt under skørterne, men jeg vil gerne have, at du bliver at du bliver "lidt fastere" i stativet, bare lidt, et klik mere.
Jeg lover at spille musik til, på vinylplader, som du kan genkende.

Nu ved jeg også godt, at du vil have kikket lidt på kosmetikken. Der er jo lidt hundesavl på passagerdøren, men den "grimme hund" elsker jo at sidde på passagersædet med kæmpehovedet ud af vinduet, og der kommer så noget snask. Jeg har købt et Megyars voks sæt og en polermaskine, så det får vi styr på, inden foråret kommer. Du får måske også nye øjne i nakken i tilgift, det er vel ikke noget dårligt bytte, "vel".
Du skal også nok få et dejligt blødt betræk, stedet for det billige, lidt stive fra T. Hansen.

Jeg lover dig også, hvis du ellers opfører dig ordenligt, at medens jeg roder dig under skørterne, så får du en ny "lungeautomat" fra Edelbrock, således at du kan fylde dine cylindre maksimalt, med frisk dyr benzin, så vi sammen, kan få de dejlige ture, som vi begge holder så umådeligt meget af.

Din

Lykkemark

Peter #259
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. jul 2009, 13:30

Lykkemark - Din gamle romantiker

Indlægaf Peter #259 » 4. okt 2011, 08:34

Lykkemark - Din gamle romantiker - vi ses derude til næste forår.
Mange vette-hilsner
Peter (og Anni):yo:

LasseG436
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. aug 2006, 00:47

Kramekkyl Min sløjfe er større end

Indlægaf LasseG436 » 4. okt 2011, 08:42

Kramekkyl

Min sløjfe er større end din, og så har den prikker.:p :sifone:

Padk
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18. apr 2009, 20:11

Hej Lykkemark. Det er en meget

Indlægaf Padk » 4. okt 2011, 12:29

Hej Lykkemark.

Det er en meget smuk kærligheds erklæring du har griflet ned der - snøft - og også en meget klog beslutning, at delagtiggøre "hende" i dine planer. Det er min erfaring at kvinder + 30 har det lidt skidt med det impulsive, hvorfor jeg mener du har grebet sagen helt rigtigt an der....

Enhver operation er jo ubehagelig, men jeg er sikker på hun giver dig lov til at kikke under skørterne, hvis du husker på de konsekvenser det kan få for hende hvis hun nægter! Husk hende på hvor ked hun vil blive, hvis hun mister fæstet totalt på det sorte dansegulv når du svinger hende rundt derude hvor I begge elsker at være...... Hvis hun stadig tvivler, så mind hende om at hun jo trækker dig med i hendes fald.... - og forøvrigt - hvem over 40 ville ikke gerne have ungdommens spændstighed og smidighed tilbage??

Jeg er helt sikke på hun glæder sig til behandlingen med den bløde svamp fra polermaskinen - og du er smart når du tilbyder hende en fuld kropsmassage, men tilhørende blid musik i højtalerne.... - hun er i din hule hånd allerede... - og så udsigten til et nyt lunge apperat - igen - der er du smart - det får du hvis..... skriver du til hende.

MEN Men Men kære Lykkemark - Det skuffer mig meget at du har iklædt hende gevanter fra T Hansen.... - Du lover at rette op på dette, og det kan kun ske for langsomt! Tænk at købe det billigste bras til hende du elsker så højt... - Det er sgu skuffende!

Det er jo en længere varende operation, så du skal huske at besøge hende også uden kirug tøjet, og måske dele to kølige pilsner hende - både for at trøste hende, og for at indvie hende om komplikationer, og mulige ekstra nødvendige tiltag i operationen.

At hun har slået øjnene ned, skal du Lykkemark ikke tage ilde op.... - Jeg tror hun, som jeg, har tårer i øjnene efter dit flotte brev, og blot ikke vil vise dig hvor rørt hun er....

Herfra skal I begge have ønsket om en god vinter, og jeg glæder mig til vi mødes på det sorte dansegulv når vi ser foråret komme ....:streger:

Jeres ven

Padkær :cheers2:

Indy1978
Indlæg: 9
Tilmeldt: 22. jul 2008, 20:34

Hvor er det dog dejligt

Indlægaf Indy1978 » 4. okt 2011, 19:51

Hvor er det dog dejligt med al den kærlighed, i stedet for kedelige skriv om hvorfor hvem og hvem sagde hvad til hvem. At man så også får rørt lattermusklen er kun ekstra dejligt -mange tak og god vinter til alle.
Søren
Gavnø:yo:

Tommy .E
Indlæg: 5
Tilmeldt: 7. apr 2004, 21:52

Ja, vi er nogen der

Indlægaf Tommy .E » 9. okt 2011, 21:06

Ja, vi er nogen der har 2 kvinder i vores liv, den ene brokker sig aldrig og elsker jeg roder hende oppe under skørterne da hun ved, hun så blir bedre, den anden blir sur hvis jeg sådan tar værktøjet i hånden og roder uden at jeg for lov, omdrejnings tælleren har hun dog fået slidt, så der for hun en ny, hvad gør man ikke for den lækre sag i de grå skørter der altid opfører sig som enhver mands drøm.
Koblingen skal også skiftes, da hun ikke kobler så hurtigt ud mere, hun er jo også blevet en ældre sag der skal ha nye dele;-)
Så til foråret spinder hun igen og vi for mange dejlige oplevelser uden T.Hansen .....

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Smølfen og undertegnede vil gerne

Indlægaf Allan#373 » 10. okt 2011, 10:58

Smølfen og undertegnede vil gerne takke af for en dejlig, men lidt våd sæson.
Her er der ingen vinterprojekter, vi siger blot tak for lån af plader.

5627

Grønærten derimod, jaee der jo altid lidt der skal pilles ved på en C3'er, og Jonna mener jeg vandt licitationen på pilleriet.

Ses til foråret, ja og til GF

Allan
Vedhæftede filer
tak.jpg
tak.jpg (114.56 KiB) Vist 7086 gange
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

JHA
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. mar 2008, 18:49

Hej med jer Jeg finder det

Indlægaf JHA » 10. okt 2011, 19:44

Hej med jer

Jeg finder det principielt o.k. at kalde vores NM vridende superbiler for hunner. Det indikerer jo netop det kærlighedsforhold der kan opstå mellem mand og maskine.:drool5:

Men jeg må advare mod decideret at give dem kvindenavne fordi mange voksne mænd har det nogen gange med at tale i søvne og hvis man i timen mellem 3 og 4 vækker " my precious one " ved siden af med ordene " Hva´ så der Cleopratra; skal far her lige op under skørterne ", mens man skiftevis snorkende og smågrinende kæmper sig gennem søvnen - ja så risikerer man at skulle møde op på skadestuen med uforklarlige kranieskader.:noide:

Håber iøvrigt ikke DMI´s terorier om varm oktober er lig med hård vinter. Så ender det med at vi ingen forår får, men skal gå direkte til sommer. God fornøjelse i de små værksteder.

Bondemand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. jan 2004, 19:40

Hej Ja så er det slut

Indlægaf Bondemand » 12. okt 2011, 09:03

Hej

Ja så er det slut for i år, med der er mange planer for vinteren, og med lidt fantasi skal den nok gå hurtig:thumbs:
5629

Hilsen Bondemand
Vedhæftede filer
hideous-corvette.jpg
hideous-corvette.jpg (253.38 KiB) Vist 7086 gange

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej Bondemand har du været oppe

Indlægaf C4JOY1 » 12. okt 2011, 10:18

Hej Bondemand
har du været oppe ved Ulrik og drikke af deres lokale vand
vh
Leif


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster