Nogen der har en ide om, eller ved, hvad forsikrings prisen på en 87 C4 er, for en 52 årig elitebilist.
Nogle steder i kan anbefale af forsikre?
forsikring på C4
Re: forsikring på C4
Ikke TopDanmark alias Danske forsikring, her blev jeg pænt opsagt efter at have haft kasko på Corvetten i 20 år, man skal ikke være bitter, men man kan undre sig over at man er uønsket som kunde når man aldrig har haft en skade.
Jeg ville helt klart få det forsikringsselskab som du bruger til de øvrige forsikringer til at tage den, det gør de som regel. Medmindre det er tjenestemændenes forsikring, de forsikrer ikke specialbiler.
Jeg ville helt klart få det forsikringsselskab som du bruger til de øvrige forsikringer til at tage den, det gør de som regel. Medmindre det er tjenestemændenes forsikring, de forsikrer ikke specialbiler.
Re: forsikring på C4
Jeg har haft to C4ere, men kører nu veteran (C3/1968) bl. a. pga forsikringsprisen. Hvis man har egen virksomhed, eller af anden grund er en stor forsikringskunde, tror jeg alle selskaber er til at overtale, men for os som bare har et hus og et par biler kan det være svært. I 97 fik jeg min 84er forsikret i Codan for ca. 9000 helårligt, ca. 7500 med et par måneders stilstand om vinteren. Da jeg i 99 købte en 90er uden afgift fik jeg også den stilstandsforsikret i Codan, men da jeg havde betalt afgift og henvendte mig hos selskabet for at tegne helårs kasko blev jeg afvist. De var ikke længere interesserede i specialbiler var meldingen. Så flyttede jag hele husstanden til TopDanmark og fik forsikring til ca. samme pris som for min 84er. Det bliver nok nødvendigt at samle alle forsikringer samme sted for at få selskaberne gjort interesserede. Good Luck.