Hjemme igen efter en fantastisk tur til Le Mans. Vi boede på B-camp lige ved Porsche-kurverne, godt sted for en LE Mans novice :driving: K-rejser havde arrangeret og stod bl.a. for en tur til Mulsanne-corner lørdag aften - en af højdepunkterne på turen. At man så løber ind i Allan Bruunbjerg, og Lykkemark & Co. er jo kun et plus:nopity:
At alle danskere udgik kunne ikke ødelægge oplevelsen - ikke mindst når Corvetterne kom brølende, det lød hammergodt.:streger: Audierne var stort set lydløse i forhold til resten af feltet, men som sædvanlig i Top, tak for det, så vi slap for de arrogante franskmænds hoveren ! :hurray:
Har du bare en smule benzin i blodet, så er en tur til Le Mans et must - det er en kæmpeoplevelse og en STOR fest, selv om en flok danske tøsedrenge pakkede sammen og kørte hjem, da Audien med Tom K. udgik.:seeya: STOR ros til K-rejser, de kan bare det der.
Le Mans 2011
Hej Postmand og alle andre. Det
Hej Postmand og alle andre.
Det var jo gevaldigt at vi sådan kunne rende ind i hinanden her i motorsportens Mekka. Dette var så mit ottende besøg på Le Sarthe, alle helt forskellige, alle med nye oplevelser.
Jeg havde for anden gang fornøjelsen at gæste stedet med min søn, det er en god oplevelse at kunne dele.
Corvette Racing optog noget film her på K-Camp'en i forbindelse med Jan Magnussens besøg. Holdet gik rundt og filmede på Camp'en, og jeg havde fornøjelsen at "pumpe" hånd med selveste Ron Fellows, og det er jo ikke hverdagskost.
Gamle "Kasserer Steffen" boede også her på Camp'en.
For dem, der kun har set Le Mans på fjernsyn, kommer her et link, til en rigtig god udsendelse. Tag halvanden time ud af kalenderen, bevæbn jer mig lidt drikkelse, fordyb jer i det i nu skal se, og få så forståelsen af et event, hvor begrebet held, faktisk er udelukket.
http://www.dr.dk/nu/player/#/sandhedens-24-timer/11158
Køb så billet når de bliver frigivet til December, det vil givet være en oplevelse i aldrig glemmer, men pas på det er vanedannende.
Bedste hilsner
Lykkemark
Det var jo gevaldigt at vi sådan kunne rende ind i hinanden her i motorsportens Mekka. Dette var så mit ottende besøg på Le Sarthe, alle helt forskellige, alle med nye oplevelser.
Jeg havde for anden gang fornøjelsen at gæste stedet med min søn, det er en god oplevelse at kunne dele.
Corvette Racing optog noget film her på K-Camp'en i forbindelse med Jan Magnussens besøg. Holdet gik rundt og filmede på Camp'en, og jeg havde fornøjelsen at "pumpe" hånd med selveste Ron Fellows, og det er jo ikke hverdagskost.
Gamle "Kasserer Steffen" boede også her på Camp'en.
For dem, der kun har set Le Mans på fjernsyn, kommer her et link, til en rigtig god udsendelse. Tag halvanden time ud af kalenderen, bevæbn jer mig lidt drikkelse, fordyb jer i det i nu skal se, og få så forståelsen af et event, hvor begrebet held, faktisk er udelukket.
http://www.dr.dk/nu/player/#/sandhedens-24-timer/11158
Køb så billet når de bliver frigivet til December, det vil givet være en oplevelse i aldrig glemmer, men pas på det er vanedannende.
Bedste hilsner
Lykkemark
Ron Fellows
Hej alle
Kanon tur med sønnen til Le Mans...........ganske som beskrevet ovenfor.....vanedannende, vi boede i European Corvette Club som var ganske godt indrettet og super område til at kunne se noget ræs, den største oplevelse var naturligvis turen rundt på banen i Corvetten, idagens anledning havde vi snuppet C5-eren til Le Mans
Lige før løbet starter og hilste vi da også lige på Ron Fellows og en anden sympatisk gut som jeg ikke lige husker navnet på..men det var noget med "badboyvwette" Corvetteræs
4971497249694974
Sidste billed er da vi holder i den lille Corvette pit, klar til at komme på banen
Hilsen Hoffa # 899
Kanon tur med sønnen til Le Mans...........ganske som beskrevet ovenfor.....vanedannende, vi boede i European Corvette Club som var ganske godt indrettet og super område til at kunne se noget ræs, den største oplevelse var naturligvis turen rundt på banen i Corvetten, idagens anledning havde vi snuppet C5-eren til Le Mans
Lige før løbet starter og hilste vi da også lige på Ron Fellows og en anden sympatisk gut som jeg ikke lige husker navnet på..men det var noget med "badboyvwette" Corvetteræs
4971497249694974
Sidste billed er da vi holder i den lille Corvette pit, klar til at komme på banen
Hilsen Hoffa # 899
- Vedhæftede filer
-
- RIMG0186.jpg (62.29 KiB) Vist 2816 gange
-
- RIMG0185.jpg (78.54 KiB) Vist 2816 gange
-
- RIMG0177.jpg (63.04 KiB) Vist 2816 gange
-
- Ron.JPG (46.62 KiB) Vist 2816 gange