CCD Bladet

Alm. snak
Inge & Finn 652
Indlæg: 16
Tilmeldt: 11. aug 2007, 16:42

CCD Bladet

Indlægaf Inge & Finn 652 » 25. apr 2011, 21:37

Når bladet udkommer så sent.
Må man sidde med samme smag i munden som jeg.
For ca. 10 år siden kom der en folder med Handelstands og Borgerforeningens Sommerudflugt, sammen med de omdelte husstands lørdagsreklamer.
Turen gik til Mariager, sejltur med Svanen (Ligner en hjuldamper) til Hadsund. Sildebord øl og snaps, afgang fra Assentoft Kro lørdag kl. 10,00 dato I dag og nu er klokken over 11
Så ønskede man bare at Bestyrelsen og Vennerne måtte have en ?god tur? og skibet ville synke.
Og slut med at betale 30 kr. i kontingent der.
Havde jeg fået tilbuddet, hvad jeg nok ikke havde gjort brug af alligevel, var jeg sikkert fortsat med at betale kontingent.
I dag en foreningen ophørt, så der har sikkert været andre af samme mening.
Lidt det samme med CCD bladet.
Der er mere end 10, der har ringet, fordi de har hørt fra andre, at der var sommertræf og om hvad der foregik. Dem har vi sendt program til.
HUSK medlemmerne faktisk selv betaler for bladet via kontingentet.
HUSK det er de mange, der betaler for de få.
Super GOD ide hvis medlemmer ikke behøver bladet tilsendt. Ser selv på hjemmesiden, hente PDF mv.
Det giver overskud i kassen.

Surt at få bladet efter Deadline til sommertræffet i onsdags den. 20.
De første har allerede ringet.
De kommer selvfølgelig med.

Så er der kommet en afstemning på hjemmesiden under kun for medlemmer med log in
Hvor mange brugere er det lige, der ser det, indtil videre 39 ud af hvor mange medlemmer ?
Endvidere står der
Alle der ikke har adgang til nettet, kan så tilmelde sig hos Allan og få tilsendt en fotokopi af bladet.
Så er vi tilbage til Handelsstands og Borgerforeningen :beatdeadhorse5:

Det ligner et kup på bladet

Finn

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hvor har du ret Finn,

Indlægaf usa1#137-841 » 25. apr 2011, 23:32

Hvor har du ret Finn, men der er nok nogle der forventer at kontingentet falder til kr. 370.- om året hvis bladet ikke udkommer.

Hvorfor er det ellers så vigtigt at få stoppet bladet ?

Bladet er med til at give samhørighed, men heller ikke dette er alle åbenbart interesseret i.

Meld fra hvis i ikke vil modtage bladet, så kan klubben spare en masse porto.

Klubben har masser af penge og der er rigeligt råd til CCD nyt med det lille kontingent vi betaler nu. det er ikke steget i de 13 år jeg har været medlem.

Lad dette være en påmindelse til dem der gerne vil bevare bladet, om at de også selv skal være med til at holde gang i det, ved at komme med nogle indlæg.


Vette hilsen
Flemming.


Gæst

Hvor har du ret Finn,

Indlægaf Gæst » 26. apr 2011, 07:18


Hvor har du ret Finn, men der er nok nogle der forventer at kontingentet falder til kr. 370.- om året hvis bladet ikke udkommer.

Hvorfor er det ellers så vigtigt at få stoppet bladet ?

Bladet er med til at give samhørighed, men heller ikke dette er alle åbenbart interesseret i.

Meld fra hvis i ikke vil modtage bladet, så kan klubben spare en masse porto.

Klubben har masser af penge og der er rigeligt råd til CCD nyt med det lille kontingent vi betaler nu. det er ikke steget i de 13 år jeg har været medlem.

Lad dette være en påmindelse til dem der gerne vil bevare bladet, om at de også selv skal være med til at holde gang i det, ved at komme med nogle indlæg.


Vette hilsen
Flemming.




Problemet er indhold, hvad vil du bidrage med??? Man kan sagtens forlange stadig at få bladet, men hvem skal "lave" et godt og læseværdigt indhold?? man kan da ikke forlange at Allan til stadighed både skal lave indholdet, få det trykt og sende det ud til tiden. Næ, - men hvis der var en 6 - 10 personer der sammen ville lave bladet, kunne man måske få et godt blad ud af det.
Med PDF udgaven behøver det jo heller ikke at være på 35 sider, det kunne jo være 3 i stedet.

Nu er det vel sådan i dag, at meget få mennesker ikke ordner deres bank, skat og betalinger over nettet, eller ihvertfald har adgang til det. Så er det vel ikke særligt svært også lige at slå et smut forbi CCD siden.

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Problemet er indhold, hvad vil

Indlægaf usa1#137-841 » 26. apr 2011, 10:29


Problemet er indhold, hvad vil du bidrage med???

Nu er det vel sådan i dag, at meget få mennesker ikke ordner deres bank, skat og betalinger over nettet, eller ihvertfald har adgang til det. Så er det vel ikke særligt svært også lige at slå et smut forbi CCD siden.


Hej Bjarne.

Jeg er pt. i Spanien og har derfor ikke set det nye CCD nyt og da jeg ikke kunne finde bladet på hjemmesiden, kan jeg ikke se om mit indlæg vedr. Skandinavisk træf er kommet med.
Godt nok ikke en lang artikel, men trods alt et lille bidrag.
Selvfølgelig skal Allan ikke kæmpe alene med det hele, jeg syntes bare at det er hyggeligt at sidde med CCD nyt til morgenkaffen, men rigtigt, indholdet er blevet noget tyndt.
Gider du guide mig til bladet på hjemmesiden.

Glad Vette hilsen fra
Flemming.:thumbs:

Gæst

Jeg kan ikke guide dig

Indlægaf Gæst » 26. apr 2011, 11:28

Jeg kan ikke guide dig til bladet på hjemmesiden, for det findes ikke!!
Der modtages ikke nogle PDF som i helt gamle dage hvor vi lagde dem på efterhånden, selvom der er blevet lovet det.
Der er flere der har lovet at scanne de gamle numre, men det bliver desværre heller aldrig til noget!!

Kan fortælle dig der er en brandgod artikel fra Tommy # 358 om californien og hans oplevelser der.
Ang. Skandinavisk Corvettetræf er der kun det der er lånt fra hjemmesiden.

Morten F P
Indlæg: 78
Tilmeldt: 15. jan 2010, 11:23
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Er der lige kommet et

Indlægaf Morten F P » 26. apr 2011, 18:23

Er der lige kommet et nyt nummer nu fornyligt? Jeg har ikke modtaget det.

VH Oluf #1169

Michael
Indlæg: 41
Tilmeldt: 15. aug 2006, 23:27

Er der lige kommet et

Indlægaf Michael » 26. apr 2011, 19:29


Er der lige kommet et nyt nummer nu fornyligt? Jeg har ikke modtaget det.

VH Oluf #1169


Heller ikke jeg...

Edel
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:47

Hej Vi har heller ikke

Indlægaf Edel » 26. apr 2011, 20:00

Hej

Vi har heller ikke modtaget noget blad, selv om vi har to medlems skaber.:toetap05:

Edel 1090
Per 1190

Lolk
Indlæg: 71
Tilmeldt: 28. nov 2004, 20:42

Min mening er, at det

Indlægaf Lolk » 26. apr 2011, 20:41

Min mening er, at det er meget vigtigt, at vi beholder vores blad minimum 4 x årligt. det er absolut at foretrække at kunne sidde i lænestolen og læse det, frem for at være klistret til skærmen.
Mht. det økonomiske, der var nævnt en pris på 30 kr, det svarer jo til at købe 3 liter benzin og køre 15 km med corvetten !
Afstemningen, der foregår her på nettet, udelukker jo dem, der ikke bruger nettet.
Og indholdet : ind imellem er der nogle ildsjæle, der fornøjer os menige medlemmer med nyt, jeg lægger mig gerne selv i selen for at blive sådan en ildsjæl, bare vent.
mvh lolk

olestenbent-975
Indlæg: 0
Tilmeldt: 2. sep 2007, 15:19

Syntes at det er et

Indlægaf olestenbent-975 » 26. apr 2011, 21:21

Syntes at det er et mega fint blad, lad os bevare det. Jeg syntes at det er rart hvis man lige kan hente bladet og kigge i det. Har endnu ikke modtaget et eksemplar.
Hilsen Johnny :-)


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster