Kan man ikke blive fri for den sk...... Mobil opstning, nu er der ingen forside eller medlemsliste, det var bedre før da den var den samme som på alm pc :-(
Bondemand
Mobilopsætning
Forneden på "Mobil Style" er
Forneden på "Mobil Style" er der en linie LOG IN | FULL SIZE | TOP på dit display - prøv at benyttet den midterste der hedder FULL SIZE d.v.s. du får vist som på PC.
Ellers kan jeg tilsende dig blyant og papir og frimærker, så er vi tilbage i gamle dage :banghead:
Brokke brok brokke brok.......
Ellers kan jeg tilsende dig blyant og papir og frimærker, så er vi tilbage i gamle dage :banghead:
Brokke brok brokke brok.......
Ja nemlig ja brok :-(
Ja nemlig ja brok :-( for det har jeg prøvet 226 gange og så kommer jeg til log in og kan starte forfra.
Meeennn det finder jeg jo ikke Tlf nr. På et medlem af ,,,Men du har jo været inde og lave det, så nu spiller det MAX Bjarne :-)
Bondemand
Meeennn det finder jeg jo ikke Tlf nr. På et medlem af ,,,Men du har jo været inde og lave det, så nu spiller det MAX Bjarne :-)
Bondemand
Det er hermed fjernet totalt
Det er hermed fjernet totalt .....
Der bliver istedet lagt nogle Tapatalk og Forumrunner Applications på. Ulempen er at det skal man betale 18 - 20 kr for at downloade et program fra telefonens app mobil.
En fordel er at man kan oploade foto direkte fra telefon til forums både når man lige har taget det og fra telefonens fotoarkiv.
Der bliver istedet lagt nogle Tapatalk og Forumrunner Applications på. Ulempen er at det skal man betale 18 - 20 kr for at downloade et program fra telefonens app mobil.
En fordel er at man kan oploade foto direkte fra telefon til forums både når man lige har taget det og fra telefonens fotoarkiv.
Jamen du er jo en
Jamen du er jo en sand troldmand ihhhhhh