Flyttemand

Alm. snak
Bondemand

Flyttemand

Indlægaf Bondemand » 18. mar 2011, 09:06

Jeg vil mene jeg lagde et indlæg om tider hos Knud Kjær herinde igår. Men jeg kan se det er blevet flyttet og det er uden jeg er blevet adviseret herom ????:toetap05:

Det kan da godt være jeg havde lagt det ind under et forkert forum, men burde der ikke sendes en mail/personlig meddelelse om at den er blevet flyttet ??? eller er det bare alm. praksis at der bliver skaltet og valtet med folks indlæg ???

Så jeg vil da gerne høre fra den som har leget flyttemand:spam:
Hilsen Bondemand

Filli

hejsa jeg kan se at indlægget

Indlægaf Filli » 18. mar 2011, 15:12

hejsa

jeg kan se at indlægget ligger under "forhandler forum"

så det må der at flyttemanden mener det skal høre til

mærkeligt at du ingen melding har fået om flytningen

Kent

admin

Hvis det ikke ligger korrekt

Indlægaf admin » 18. mar 2011, 18:27

Hvis det ikke ligger korrekt bliver det selvfølgelig flyttet til rette sted, - det burde selv du vide, især når det direkte er en reklame. Det kan da godt være du er irriteret over det, men du kan sku' ikke forlange jeg skal sende dig en personlig mail når det flyttes, bare fordi du dummer dig.

Kunne selvfølgelig også have skrevet til dig og bedt dig selv slette indlægget og oprette det et andet sted, men det var ligesom lidt hurtigere at selv flytte det!

Og så er der absulut ingen der skvalter og valter med folks indlæg .... det burde du også vide!
Jeg forventer at få en undskyldning!!

jko-1035

Hej Jeg vil gerne bede Jer

Indlægaf jko-1035 » 18. mar 2011, 20:58

Hej

Jeg vil gerne bede Jer om at opretholde den gode tone der har været her på forum i lang tid, vi skal ikke ud i nogle dårlige sager igen.

Jeg vil tage problematikken med flyttede indlæg op i bestyrrelsen så der kommer faste regler for dette.

Jørgen Konradsen

Bondemand

Hej Jørgen Takker Det var det

Indlægaf Bondemand » 18. mar 2011, 22:28

Hej Jørgen

Takker Det var det jeg håbede på, da jeg havde "dummet" mig, og håber at man bliver adviceret fremover :-)

Bondemand

Ps. Jeg har ikke noget imod det bliver flyttet til rette sted, hvis indløbet strider imod gældende regler, dog kunne jeg godt tænke mig at det meddeles :-)

admin

Der er faste regler. Ingen

Indlægaf admin » 18. mar 2011, 22:29

Der er faste regler. Ingen reklamer i forum, dertil benyttes forhandlerforum. Det er ihvertfald det der er aftalt for snart et par år siden.
Der blev lavet dette hvis du ikke har glemt det.: Alm. Netikette og Forum retningslinier som står fornede på Forum siderne.

jko-1035

Hej begge Når vi nu er

Indlægaf jko-1035 » 19. mar 2011, 08:08

Hej begge

Når vi nu er ved reglerne, vil Jeg gerne bede Jer begge læse 2 og 3 nederste punkter. Her syntes Jeg så vi parkerer denne tråd.

med venlig hilsen
Jørgen Konradsen

Tilbage til "Generelt forum"