Post i dag
Post i dag
Jeg Har Modtaget et brev idag, hvor der står en del om den lorte bestyrelse som ødelage CCD, er der andre som har modtage ????????
Ja det har vi også,
Ja det har vi også, men det har alle vel fået når man kalder det en klub.????
Jeg har også modtaget de
Jeg har også modtaget de sider - men de fortæller nu ikke mig ret meget.
Gad vide hvem har gider bruge porto (kr. 6,50 pr. stk.) på at sende sådan noget intetsigende ud?
Mvh
Gerda Riis
Gad vide hvem har gider bruge porto (kr. 6,50 pr. stk.) på at sende sådan noget intetsigende ud?
Mvh
Gerda Riis
-
Har også fået et mærkeligt
Har også fået et mærkeligt brev idag. Aner ikke hvem der har sendt det. Det er måske nogle utilfredse tidligere medlemmer. Spild af penge at sende noget sådan.
Hilsen Johnny # 819 :-)
Hilsen Johnny # 819 :-)
Hej Jeg har også fået
Hej
Jeg har også fået et brev, og undre mig stort over at nogle gider at ligge så meget i at rippe op i et gammelt sår, og jeg har svært ved at se hvad mail´s bestyrelsen imellem kommer os ved, alle ved jo det var en turbolendt tid, som heldigvis er over.
Det kan jo altid diskuteres om vi har en "lorte" bestyrelse, eller om "vi" er dårlige medlemmer, men
det er vel ikke her på siden det skal diskuteres ???
Jeg ved heller ikke hvem som har sendt brevet da vedkommende ikke har mod nok til at sætte afsender på, og derfor ikke kan tages særlig alvorlig. For mig virker det mere som en forsmået, mavesur person, som har for meget tid og penge, og hvor tilværelsen som den er nu keder ham/hende.
Hilsen Bondemand:piggy:
Jeg har også fået et brev, og undre mig stort over at nogle gider at ligge så meget i at rippe op i et gammelt sår, og jeg har svært ved at se hvad mail´s bestyrelsen imellem kommer os ved, alle ved jo det var en turbolendt tid, som heldigvis er over.
Det kan jo altid diskuteres om vi har en "lorte" bestyrelse, eller om "vi" er dårlige medlemmer, men
det er vel ikke her på siden det skal diskuteres ???
Jeg ved heller ikke hvem som har sendt brevet da vedkommende ikke har mod nok til at sætte afsender på, og derfor ikke kan tages særlig alvorlig. For mig virker det mere som en forsmået, mavesur person, som har for meget tid og penge, og hvor tilværelsen som den er nu keder ham/hende.
Hilsen Bondemand:piggy:
Hmm jeg har ikke fået
Hmm jeg har ikke fået brev, så det er da ikke hele klubben der har fået det.
Til gengæld fik jeg en rigtig fin pakke fra Paragon Corvette i stedet så det gør nu ikke så meget :)
Til gengæld fik jeg en rigtig fin pakke fra Paragon Corvette i stedet så det gør nu ikke så meget :)
Jeg mener nu at det
Jeg mener nu at det er flot at gamle tidligere medlemmer stadig tænker på os i CCD incl kuverter - frimærker - osv, vedkommende må jo ikke være tilfreds med den nye klub, da man ikke helt kan slippe den gamle ( bare en tanke )
Ja det brev er lige
Ja det brev er lige til at lukke op og skide i, ja undskyld men jeg er jo i branchen.
mvh
Ulrik # 251
mvh
Ulrik # 251
Øv jeg har ikke fået
Øv jeg har ikke fået brevet, så jeg har ikke noget af s_ _ _ _ i
Hej med jer Har også modtaget
Hej med jer
Har også modtaget brevet. Ja det kan ikke bruges til noget som helst. Det er jo ikke til at finde ud af hvad der er op eller ned.
Mit brev kommer fra Sydjyllands postkontor.
Har også modtaget brevet. Ja det kan ikke bruges til noget som helst. Det er jo ikke til at finde ud af hvad der er op eller ned.
Mit brev kommer fra Sydjyllands postkontor.
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725