Hjælp! shipping fra CA

Alm. snak
(udmeldt) janVette
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24. mar 2010, 16:56

Hjælp! shipping fra CA

Indlægaf (udmeldt) janVette » 3. aug 2010, 19:24

Hej Vettefolk
jeg skal lige høre ang. hjemtransport af reservedele, hvem bruger man ? pt.har jeg købt sidepipes.. der er måske andre som har noget stående i CA ?
:auto:
Hilsen janVette

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Hej janVette Hvis nu jeg var

Indlægaf Lykkemark » 3. aug 2010, 22:56

Hej janVette
Hvis nu jeg var dig, så ville jeg starte med at søge her på forum under ShopUsa.com
Jeg har lavet meterlange beskrivelser (eller søg mig).
Skal jeg have noget hjem derovre fra så er det den vej.

Lykkemark

pramsing-947
Indlæg: 0
Tilmeldt: 16. jun 2007, 11:28

Hej janVette, Jeg kan kun tilslutte

Indlægaf pramsing-947 » 4. aug 2010, 21:22

Hej janVette,

Jeg kan kun tilslutte mig Lykkemark. Prøv ShopUSA
Jeg har lige fået en masse dele fra Ecklers i dag, og det er nu anden gang jeg bruger ShopUSA.
Jeg købte dele for $ 3.150,- og skulle betale $ 1.450,- for told, moms, forsikring og fragt til døren. Det hele fyldte lidt over 1,3m3 og vejede 150 kg fordelt på 16 pakker. Jeg havde bedt dem om at sende det med skib pga. størrelse/pris, men fik det af en eller anden grund (eller fejl)leveret med fly uden merpris.
Den pris man kan beregne på deres hjemmeside passer fint. Faktisk blev det lidt billigere, men det var nok pga. $ kursens fald.

Hvis de dele man har bestilt fylder mere end det der er inkluderet i prisen bliver man kontaktet på mail eller tlf. hvor de oplyser om merpris for hhv. luft og skib. Se det er bare god service.

En meget stor fordel ved shopUSA, er også at du får dine og KUN dine dele. Alle pakker bliver åbnet, og de checker at alt hvad der står på fakturaen er med. Det betyder at man ikke får dele som andre skulle have haft, eller at der mangler nogle dele, som man har betalt for.
Hvis man gider (og det gjorde jeg) kan man med fordel lave en fil med liste over varenr, varetekst og billeder af alle de dele man bestiller. Filen kan man sende til ShopUSA, og så kigger de om billederne passer med de varer der er i kasserne. De kan selvfølgelig ikke vurdere om en kølerramme er fra en årg. 73 eller 75, men de kan nok se om det er en kølerramme eller en kølerslange ud fra billederne.

Du kan evt. snakke med Charlotte, som sider i deres kundeservice. Hun er meget sød og hjælpsom.

Ramsing


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster