Angående bestilling af reservedele og afbestilling af reservedele hos Ecklers

Alm. snak
Brian C
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. dec 2006, 19:49

Angående bestilling af reservedele og afbestilling af reservedele hos Ecklers

Indlægaf Brian C » 23. jul 2010, 16:57

Jeg har tidligere efterlyst personer angående reservedele som var blevet leveret til mig ved en fejl, disse skulle være afleveret til en anden i klubben. Jeg kontakter personen, der har bopæl i Tranbjerg, som jeg har fået oplyst af Sharon, der skulle have disse reservedele. Personen oplyser til mig at han flere gange har bestilt og afbestilt flere dele. Jeg oplyser ham at reservedelene ligger hos FedEx i Københavns Lufthavn da jeg ikke har villet tage imod dem og fortæller at han har en uge til at kontakte dem, så han kan få sine dele, men intet er sket. Nu har jeg fået en regning fra FedEx på kr. 1117,15 kr. som jeg heller ikke vil modtage. Jeg har kontaktet FedEx og kommer selvfølgelig ikke til at betale denne regning.

Hvorfor, når man prøver at hjælpe folk, kan de ikke svarer eller kontakte FedEx eller Sharon, hvis man alligevel ikke ønsker at få sine reservedele sendt. Det er da pisse irriterende at man skal bruge en masse tid og telefonopringninger når man åbenbart er skide lige glad.

Hilsen
Brian C:smash:

Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster