Hej allesammen jeg er et næsten nyt medlem i klubben, og har for første gang bestilt dele hos ecklers, jeg snakkede med Sharon derovre, som er en meget sød og hjælpsom dame... men hun informerede mig om at os i club corvette dk, havde misforstået rabat aftalen med de 30%, hun sagde at de højest giver 20%:cuss:... og at det længe havde været en misforståelse i klubben.. er der nogen i klubben der har gode erfaringer med ZIP-corvette?? og evt andre forhandlere,der giver gode rabatter.
jeg er nemlig voksenlærling, og så vælter man jo ikke rundt i penge, men til trods for det er jeg igang med en frame-off:) restoration af min 1972 t-top.
Hilsen Lasse 1100
20% rabat hos ecklers.
Misforståelse og misforståelse! De havde
Misforståelse og misforståelse! De havde "glemt" at informerer om at rabatsatsen var blevet nedsat. Man kan godt se forskellige steder at der er "krise". Priserne er generelt sat op og rabatten ned.
Er det sliddele, til såkaldte amerikanerbiler kan du få det mange steder i DK, og ved f. eks Summit. Er det mere specifik til Corvette er der kun nogle få stykker i Danmark der har et udvalg. Har handlet en del ved Zip, og mener de er for dyre, til gengæld er de hurtigere end Ecklers.
Du skal være opmærksom på at nogle firmaer ikke skriver transporten på notaen, men hæver det som et særskilt beløb på din konto bl. a Summit, og senest jeg handlede ved Ecklers (14 dage siden) gjorde de det på samme måde. Det betyder at du ikke betaler Told og moms af transport. Det er ikke helt legalt, men betyder du spare nogle kroner fordi transport ikke fremgår af din faktura.
Er det sliddele, til såkaldte amerikanerbiler kan du få det mange steder i DK, og ved f. eks Summit. Er det mere specifik til Corvette er der kun nogle få stykker i Danmark der har et udvalg. Har handlet en del ved Zip, og mener de er for dyre, til gengæld er de hurtigere end Ecklers.
Du skal være opmærksom på at nogle firmaer ikke skriver transporten på notaen, men hæver det som et særskilt beløb på din konto bl. a Summit, og senest jeg handlede ved Ecklers (14 dage siden) gjorde de det på samme måde. Det betyder at du ikke betaler Told og moms af transport. Det er ikke helt legalt, men betyder du spare nogle kroner fordi transport ikke fremgår af din faktura.