Stor ros til (eks.)Formanden Lykkemark

Alm. snak
Morten29

Stor ros til (eks.)Formanden Lykkemark

Indlægaf Morten29 » 28. apr 2010, 18:45

Jeg vil gerne give Formand Lykkemark(eller eks formand) en STOR ros for sin flittighed til at poste nyhedsbreve fra MHS her på sitet, selvom det til tider er lidt langsomlig læsning er det SUPER fedt at Lykkemark gør sig den ulejlighed at poste disse nyheder....

:hurray::hurray::hurray::hurray:

Lykkemark

Tak for rosen Morten (man

Indlægaf Lykkemark » 28. apr 2010, 20:52

Tak for rosen Morten (man rødmer jo helt).

Omkring MHS er det min egenoplevelse, at siden Generalforsamlingen hvor vi med lodder og trisser fik valgt Hr Anders Nannerup (formanden for Mustangklubben) ind i bestyrelsen, og samtidigt fik ansat en professionel medarbejder til det daglige arbejde, har MHS skiftet gear fra at være reaktiv til proaktiv, hvilket også var målet med en sådan ansættelse.

Det var mit indtryk at før var kommunikationen meget eenvejs, sådan at forstå, at man fik noget at vide, når noget var sket og det var så det. Bestyrelsen fik ikke meget input fra baglandet. Idag er det f.eks sådan at alle medlemsforeningerne inkl. CCD har MHS på sin adresseliste således at MHS modtager f.eks CCD-Nyt. Udover det er min kontakt til Anders god, således at vi som US mærkeklubber kan få den opmærksomhed i det samlede billede som vi gør os fortjent til.

Jeg skal ærligt indrømme, hvilket jeg også gjorde rede for til vor egen GF, at vi som bestyrelse havde visse reservationer overfor MHS, disse var naturligvis baseret på dels vort begrænsede kendskab til MHS virke i almindelighed, men også på aktiviteten vi blev præsenteret for.
Heldigvis gik alt op i en højere enhed, og reservationerne blev gjort til skamme. Det er ikke min tro, at US folket bliver imødekommet i alle ender og kanter, men vi har fået en stemme der kan sige noget.

Vi skal huske, at det hele ikke bare går op i trafik og rettigheder, det handler også om meget andet herunder blandt andet bevarelse af håndværksmæssige uddannelser, der ellers bare vil gå i glemmebogen, hvis ingen taler de ældre køretøjers sag.

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"