Her sidder jeg i min ansigts fodsved, og laver en ret omfattende artikkel der fylder 8 sider i word til CCD-bladet, med billeder og hele svineriet.
Er det sendt til trykkeren rettidigt.
Svar.
Word doc. er sendt i starten af januar, så svaret må være
GU er det så.
Bliver det trykt??.
SVAR.
NEJ gu gør det ej.
Er jeg blevet kontaktet at udgiveren??. Der kunne jo være problemer med opsætningen.
(Man sender artikkel til rette vedkommende, og man ringer lige for at komfirmerer at de har modtaget den)
Svar.
GU er jeg ej.
Så er det jeg spørger mig selv.
GIDER du at skrive flere artikler ??.
Svar
GU gør jeg ej. Det gider jeg sgu ikke spilde min tid med.
Så nu forstår jeg bedre at der efterlyses artikler til CCD-bladet.
De udgives ikke alligevel, så ikke flere artikler herfra fremover.
Niels
Nu forstår jeg hvorfor CCD-bladet efterlyser/mangler artikler.
-
Sur sur...Det er nok en
Sur sur...Det er nok en forklaring (måske bare en fejl endda?), kan da ikke forstille mig nogen har gjort det for at fornærme dig.
-
Hej Niels Jeg ved ikke
Hej Niels
Jeg ved ikke hvad der er sket, men undersøger det imorgen. Har du lagt den ind på ftp server eller hvem er den sendt til. Jeg beklager at den ikke er kommet med i bladet.
Henrik
Jeg ved ikke hvad der er sket, men undersøger det imorgen. Har du lagt den ind på ftp server eller hvem er den sendt til. Jeg beklager at den ikke er kommet med i bladet.
Henrik
Det sidste CCD Nyt er
Det sidste CCD Nyt er vel ikke udkommet endnu, indsendte selv en artikel til bladet midt Januar.
Er der ikke noget der hedder " kommer tid kommer råd"
-
He-he, intet har ændret sig. Ka'
He-he, intet har ændret sig.
Ka' huske fra min tid som redaktør at man kunne spanke et medlem som havde lovet en artikel i måneder (og det var jeg ret hård til), når man så endelig fik artiklen så skulle den eddermaneme godtnok helst trykkes omgående - sådan fungerer vi mennesker bare
:smash:
.... ikke at jeg vil insinuere at Niels har været bagefter, det er bare sådan en generel erfaring....:)
Jeg glæder mig til at læse artiklen fra Niels og opfordrer til at vi sender beskederne privat når vi koger.
Det er så trælst at se sin besked på skærmen i lang tid bagefter og tit er der en god grund eller en-eller-anden har bare glemt at give en besked osv, osv., shit happens.
Her i England er der forår nu, hårdeste vinter i 32 år og vi havde da også 5-6 dage med lidt sne i krogene.
Nu skal bikes'ene støves af, der skal bestilles trackdays på Cadwell Park og den trofaste Vette holder klar i huset i Sæby til lidt forårs-sjov.
Forår er det vi vil ha'...... :seeya::seeya::seeya::seeya:
Ka' huske fra min tid som redaktør at man kunne spanke et medlem som havde lovet en artikel i måneder (og det var jeg ret hård til), når man så endelig fik artiklen så skulle den eddermaneme godtnok helst trykkes omgående - sådan fungerer vi mennesker bare
.... ikke at jeg vil insinuere at Niels har været bagefter, det er bare sådan en generel erfaring....:)
Jeg glæder mig til at læse artiklen fra Niels og opfordrer til at vi sender beskederne privat når vi koger.
Det er så trælst at se sin besked på skærmen i lang tid bagefter og tit er der en god grund eller en-eller-anden har bare glemt at give en besked osv, osv., shit happens.
Her i England er der forår nu, hårdeste vinter i 32 år og vi havde da også 5-6 dage med lidt sne i krogene.
Nu skal bikes'ene støves af, der skal bestilles trackdays på Cadwell Park og den trofaste Vette holder klar i huset i Sæby til lidt forårs-sjov.
-
Jeg har slet ikke fået
Jeg har slet ikke fået bladet endnu????? Men det har min genbo som bor tæt på mig...Hmmmm
Jeg har slet ikke fået
Jeg har slet ikke fået bladet endnu????? Men det har min genbo som bor tæt på mig...Hmmmm
Det er temmelig sikkert faldet i posten's smag.
-
He-he, intet har ændret sig. Ka'
He-he, intet har ændret sig.
Jesper
Jeg vil starte med at artiklen ikke kom for sent. Jeg ringede til "fofografen" og spurgte om jeg var for sent ude. Svaret var "nej"
At "glemme" og give besked kan tilgives, men uacceptabelt, hvis firmaet er et professionel firma. De får penge for at levere varen
Til Lars
Citat.:
Sur sur...Det er nok en forklaring (måske bare en fejl endda?), kan da ikke forstille mig nogen har gjort det for at fornærme dig.
Jeg tror ikke det har noget at gøre med at "fornærme mig"
Her sidder jeg og flækker en artikkel sammen. (det tog mig ca. 6 timer at lave historikken, samt at udvælge de billeder jeg syntes skulle med)
Da artiklen kunne være relevant for nogle her i klubben, og måske kunne bruge lidt af den erfaring jeg har fået til et projekt til efteråret, ville det ikke have været for sent at trykke den nu.
Tommy
Det sidste CCD Nyt er vel ikke udkommet endnu, indsendte selv en artikel til bladet midt Januar.
Hvornår er det tid, og hvornår kommer råd. ???????
Niels
artikler til ccd blad
Jeg har prøvet det samme for et par år siden. Jeg havde skrevet en masse og lagt billeder ind og lavet det rigtigt fint " synes jeg selv " jeg er ikke den største computergeni, så det tog rigtig lang tid, men forgæves. Jeg har hverken hørt fra den ene eller enden og i bladet kom jeg skú heller ikke.:seeya::seeya::seeya::seeya:
Til Nillerdrengen. Sjovt nok har jeg
Til Nillerdrengen.
Sjovt nok har jeg prøvet det samme........Som du godt ved.
Alt det fine arbejde du har lagt i det du har lavet, kan du jo ligge ind her "som jeg har gjort" så kan vi jo læse det herinde.
Det kan være man skulle gøre det for eftertiden, så kunne klubben jo spare ccd nyt til medlemmerne.
Bladet kunne vel ligesågodt være internetbaseret.
Hilsen: Søren mercy kaj Mortensen.
Ps: Det gas i kan ta det.
Sjovt nok har jeg prøvet det samme........Som du godt ved.
Alt det fine arbejde du har lagt i det du har lavet, kan du jo ligge ind her "som jeg har gjort" så kan vi jo læse det herinde.
Det kan være man skulle gøre det for eftertiden, så kunne klubben jo spare ccd nyt til medlemmerne.
Bladet kunne vel ligesågodt være internetbaseret.
Hilsen: Søren mercy kaj Mortensen.
Ps: Det gas i kan ta det.