Hej
Ja så kan jeg skisme godt forstå klubbladet kommer så sent, Nøj det er blevet flot det kan ikke gøres meget bedre.
Bondemand:piggy:
klubbladet
-
Øv hvor tarveligt, at klubbladet
Øv hvor tarveligt, at klubbladet skulle ankomme samme dag som jeg lander i Spanien, nu må jeg vente 3 uger med at læse det.
Hilsen Flemming.
Hilsen Flemming.
-
Øv hvor tarveligt, at klubbladet
Øv hvor tarveligt, at klubbladet skulle ankomme samme dag som jeg lander i Spanien, nu må jeg vente 3 uger med at læse det.
Hilsen Flemming.
SÅ BLIV DOG HJEMME`!!!!
Niels
Hej Flemming Du skal ikke være
Hej Flemming
Du skal ikke være ked af det jeg ringer bare til dig og læser det højt for dig
venlig hilsen
Leif
Du skal ikke være ked af det jeg ringer bare til dig og læser det højt for dig
venlig hilsen
Leif
Hej Flemming - Altså hvor
Hej Flemming -
Altså hvor er du dog heldig. Min "datter" er også i syd spanien netop nu.
Hun har arbejdet på en campingplads i nærheden af Fuengiola ( håber stavningen er rigtig) Jeg ved faktisk ikke hvor hun bor i disse dage dernede.Men hun er høj og lyshåret (meget køn pige) - og hedder Danielle.
Du kan sikkert sagtens se at hun er dansk, hvis du skulle møde hende.
Hun har for nogen tid spurgt mig om du mon lejede et værelse ud i dit hus - men det regner jeg egentlig ikke med at du gør.
Fortsat god ferie - Lauge
Altså hvor er du dog heldig. Min "datter" er også i syd spanien netop nu.
Hun har arbejdet på en campingplads i nærheden af Fuengiola ( håber stavningen er rigtig) Jeg ved faktisk ikke hvor hun bor i disse dage dernede.Men hun er høj og lyshåret (meget køn pige) - og hedder Danielle.
Du kan sikkert sagtens se at hun er dansk, hvis du skulle møde hende.
Hun har for nogen tid spurgt mig om du mon lejede et værelse ud i dit hus - men det regner jeg egentlig ikke med at du gør.
Fortsat god ferie - Lauge
-
SÅ BLIV DOG HJEMME`!!!! Niels ja, det
SÅ BLIV DOG HJEMME`!!!!
Niels
ja, det er svært både at blæse og have mel i munden, men af to goder foretrækker jeg nok alligevel at nyde regnvejret hernede, medens solen skinner i DK. Øv igen.
Men fra i morgen skinner solen igen og der er 25 grader, og så kommer CJH. med familien.
Leif.
Jeg sidder stadig ved telefonen.
Lauge.
Alle værelser er som altid optaget.
Hilsen Flemming.
Jahhhhhh vi er klar, sidder
Jahhhhhh vi er klar, sidder og venter på at komme afsted.
Hej Claus Kan du ikke tage
Hej Claus
Kan du ikke tage klubbladet med ned til Flemming, han får bare en alt for stor regning hvis jeg skal læse højt for ham, især billederne kan tage nogen tid
venlig hilsen
Leif
Kan du ikke tage klubbladet med ned til Flemming, han får bare en alt for stor regning hvis jeg skal læse højt for ham, især billederne kan tage nogen tid
venlig hilsen
Leif