Satelit sporings systemer til biler.

Alm. snak
Gæst

Satelit sporings systemer til biler.

Indlægaf Gæst » 26. nov 2004, 14:34

Hej Alle klubvenner,

Så indlægget vedrørende satelit sporingssystemer til biler, hvor dantrack systemet blev omtalt.

For info er jeg blevet forhandler af satelitsporingssystemer til biler, både, mc osv.

Dette system er det suverænt bedste på markedet dags dato og flere spændende features indgår i det.

Systemet kan finde din bil på 30 sek. når som helst fra en pc. Bilen kan endda følges live på skærmen hvor man kan se nøjagtigt hvilket sted den befinder sig og hvilken retning samt hastighed den har.

Derudover kan du til enhver tid gå ind og se bilens bevægelser det sidste halve år på din pc. Så kan man se hvor vetten har været hele sæsonen og se antal kørte km.

Fra din pc kan du mærke en ring om bilen på kortet f.eks. ens hus, garage osv. Hvis bilen kommer uden for din opmærkningszone, får du en sms at bilen er stjålet eller i brug. Man kan da stoppe bilen med en sms (dog ikke lovligt i dk.)

Hvis nogle i klubben er interesseret venligst kontakt mig så skal jeg give en god pris under markedsprisen. Vil dog kun give dette til medlemmer af CCD.

Min hjemmeside er færdig næste uge.

Mvh

René Lübbert

david

Re: Satelit sporings systemer til biler.

Indlægaf david » 26. nov 2004, 14:39

jeg er interesseret, hvormeget koster systemet med/uden montering ?

(udmeldt) Anders

Indlægaf (udmeldt) Anders » 26. nov 2004, 16:38

Hej René

Jeg er meget interesseret hvis du kan klare det til den pris. Det virker tiltrækkende at det er uden abonnement og med mulighed for 'log'. jeg har kigget på et par anlæg i den prisklasse og vil da også meget gerne høre mere om dit.

Har du en mailadresse eller et telefonnummer, så vil jeg lige sende en mail afsted til dig snarest.

Anders

Gæst

Indlægaf Gæst » 28. nov 2004, 20:46

hej rene

har idag m track system men har fået at vide at tryg forsikring begynder at forlange

gprs istedet gsm

hvordan søger den er det på et gsm kort så er der da afgift hver månede på det

tonny

ps vil gerne have mere info

Tilbage til "Generelt forum"