Kiggede lidt på denne Corvette på smallblock - den var ret billig. Dog havde den, i mine øjne, forkerte bagrude og spoiler osv - 1978 model.
Den stod til 139.000 nysynet på danske plader. Ny motor og i rigtig fin stand umiddelbart. Den har kørt længe i DK så frygtede lidt et råddent fuglebur osv.
Nu er den tilsalg hos Allclassic til 185.000 kroner. Der er helt sikkert ikke gjort noget ved den overhovedet. Nu skal man så også købe plader og betale levering osv. Haha - ret morsomt.
Den kunne sikkert oven i købet pruttes lidt fra de 139.000
http://allclassic.dk/biler.php?visbil=465&status=salg
Mon virkelig nogen kan finde på at købe sådan én til 185.000?
God fortjeneste - måske
Hvis du lykkedes ham at
Hvis du lykkedes ham at sælge den til 185.000 er han vel bare en dygtig købmand, mere er der vel ikke at sige til det....:respekt:
Nej, mere er det ikke
Nej, mere er det ikke at sige til det.
Man satme voldsomt.. Skulle ikke undre mig at en novice køber den. xmas
Men selvfølgelig - når der skal ydes garanti osv, så skal der jo naturligvis også være en vis fortjeneste..
Man satme voldsomt.. Skulle ikke undre mig at en novice køber den. xmas
Men selvfølgelig - når der skal ydes garanti osv, så skal der jo naturligvis også være en vis fortjeneste..
-
Hej.Hvad mener du der er
Hej.Hvad mener du der er galt med prisen.Mener bare ,at afgiften på en 78 vel er omkring 70000 kr alene.Hvis den er i god stand,kan det vel ikke gøres meget billigere?.Mvh kaare
:auto:
:auto:
Jeg mener ikke afgifterne er
Jeg mener ikke afgifterne er fulgt med de reelle salgspriser pt.
Det viser det jo også lidt, når pågældene bil er solgt for 139.000 - måske mindre i sidste uge..
Jeg synes 185.000 virker dyrt for en 1978 glasbagrude model, når man ser markedet generelt. Den er ikke i overdrevent god stand - mere sådan en brugsbil-agtig. hvis den sælges til en entusiast skal der da ofres alt for meget på den. Fugleburet er sikkert småråddent efter så mange år i DK.
Jeg ved intet om det - men for tiden har jeg lagt mærke til danske biler, der sælges billigere end en tilsvarende importbil + dansk afgift ville koste.
Kaare - Det er jo selvfølgelig sådan forhanderen ser på det - og derfor han tror han kan sælge den for det. Det kan han muligvis også hvis ikke folk følger skarpt med i markedet og den økonomiske situation pt. Desuden er afgiften jo meget lavere på de ældre - i de flestes øjne federe Vetter(udbud og efterspørgsel TROR jeg er lavere på en 1978'er end en 1968-73 tror jeg. Så man kan ikke bruge afgiftens værdi til så meget i dette tilfælde synes jeg.
Jeg tror da egentlig ikke sådan en jævn 1978'er koster mere en 50-80.000 uden afgift
Det viser det jo også lidt, når pågældene bil er solgt for 139.000 - måske mindre i sidste uge..
Jeg synes 185.000 virker dyrt for en 1978 glasbagrude model, når man ser markedet generelt. Den er ikke i overdrevent god stand - mere sådan en brugsbil-agtig. hvis den sælges til en entusiast skal der da ofres alt for meget på den. Fugleburet er sikkert småråddent efter så mange år i DK.
Jeg ved intet om det - men for tiden har jeg lagt mærke til danske biler, der sælges billigere end en tilsvarende importbil + dansk afgift ville koste.
Kaare - Det er jo selvfølgelig sådan forhanderen ser på det - og derfor han tror han kan sælge den for det. Det kan han muligvis også hvis ikke folk følger skarpt med i markedet og den økonomiske situation pt. Desuden er afgiften jo meget lavere på de ældre - i de flestes øjne federe Vetter(udbud og efterspørgsel TROR jeg er lavere på en 1978'er end en 1968-73 tror jeg. Så man kan ikke bruge afgiftens værdi til så meget i dette tilfælde synes jeg.
Jeg tror da egentlig ikke sådan en jævn 1978'er koster mere en 50-80.000 uden afgift
-
Fugleburet er sikkert småråddent efter
Fugleburet er sikkert småråddent efter så mange år i DK.
Det afhænger fuldstændigt af opbevaring og behandling. Jeg købte en 68'er som havde været opbevaret i en lukket garage 500 meter fra havet i ca 22 år (i DK) og den havde ikke engang overflade rust på birdcage - kun grøn fabriksgrunder. Men ja, det hører nok også til sjældenhederne.
Den her kan sikkert være
Den her kan sikkert være på vejen i DK for 145.000 - helt uden afslag. Den kan muligvis fåes billigere.
Sådan en model vil jeg tro er mere prisfast - og sikkert mindre rusten en en bil, der har kørt i 20 år.
Kan ikke tro nogen hellere vil give 185.000 for en 1978'er i brugsstand en den der til 145.000
http://www.carnut.dk/cc/1972corvette/index.htm
Sådan en model vil jeg tro er mere prisfast - og sikkert mindre rusten en en bil, der har kørt i 20 år.
Kan ikke tro nogen hellere vil give 185.000 for en 1978'er i brugsstand en den der til 145.000
http://www.carnut.dk/cc/1972corvette/index.htm
Roald, Ja, der har du sikkert
Roald,
Ja, der har du sikkert været heldig. Men selvfølgelig hvis den overhovedet ikke har kørt én eneste gang om vinteren, så sker der nok ikke meget.
Jeg tror dog at hvis den kører én vinter i salthelvede, så er den gal efter så mange år.
Ja, der har du sikkert været heldig. Men selvfølgelig hvis den overhovedet ikke har kørt én eneste gang om vinteren, så sker der nok ikke meget.
Jeg tror dog at hvis den kører én vinter i salthelvede, så er den gal efter så mange år.
- Den står altså til 165K
-
Den står altså til 165K - kontant.. ??
Den står altså til 165K - kontant.. ??
Sjovt at følge den på
Sjovt at følge den på dens rejse rundt i landet min nabo har også ejet den ,, det er ham der har fået den malet i 2001 ,,han solgte den ca 2002 -2003 til nordjylland til 175000 ,siden har jeg set den ´til salg i Esbjerg Fanø og nu igen ,,
Kurt T H
Kurt T H