Dum Betjent..

Alm. snak
Claes

Dum Betjent..

Indlægaf Claes » 7. nov 2004, 13:52

Her den anden dag blev jeg stoppet af en dum betjent.. Han var tydeligvis ked af at han aldrig havde fået opfyldt SIN drengedrøm.. Han stoppede mig på istedvejen uden for hillerød.. Han havde ikke noget at sige til mig andet end han ville se mit kørekort.. Jeg spurgte ham hvad han havde stoppet mig for da jeg ikke synes jeg havde gjort noget forkert. Så sagde sagde han hånligt til mig: Så vidt jeg kan se har du da gjort noget meget meget forkert.. Hvad dog spurgte jeg forundret. Så svarede han mig: Var det måske ikke forkert af dig at købe sådan en gammel møgspand!!  Se, der blev jeg sgu fornærmet.. Det er fandme da for frækt at sige sådan noget totalt uden grund... Og min bil var helt nyvasket og flot.. Meget meget groft..  

david

Re: Dum Betjent..

Indlægaf david » 7. nov 2004, 15:02

Man skal altid bede om deres tjenestenummer hvis de er frække, det plejer at dysse dem lidt ned. Spørg evt. om de stadig SKAL skrive 8 forhold om dagen :-). Jeg synes det er godt at de stopper Corvetterne, det gør det svært for evt. tyveknægte at køre afsted i dem, men efterhånden bliver du et kendt ansigt og så kan du nøjes med at vinke :-)

(udmeldt) C3

Re: Dum Betjent..

Indlægaf (udmeldt) C3 » 7. nov 2004, 15:37

Rystende. Det lyder så tåbeligt at han skulle ha' sagt sådan at det må ha' været et forsøg på en dårlig joke.

C3

Tilbage til "Generelt forum"