Billigt 168 tænders alu-svinghjul !
Re: Billigt 168 tænders alu-svinghjul !
Ja det var sgu billgt , satans også...undskyld , men det indlæg skulle du have kommet med noget før David....
Det har jeg sgu købt.......spændende, det er mit første køb på Ebay!
Hilsen Thomas
Hilsen Thomas
-
Kan det sidde på en 350 sb?
C3
C3
Herligt, nu ligger mit nye flywheel på bordet i stuen, vægt 4.9 kg.
Nu mangler jeg bare min bil så skal jeg igang :
Headers, Aluswinghjul, ministarter, bremseforstærker, 2 kreds system, MSD boks, MSD Tænding, MSD Ign.coil, Speed demon carburator, nye Strut rods og meget mere.........
Problem: Der er fandeme langt til foråret når det skal testes. Hvem har i øvrigt nummeret til den butik i var på rullefelt på, jeg skal derned til vinter og har stillet hele bilen ind.
Hilsen Thomas
Nu mangler jeg bare min bil så skal jeg igang :
Headers, Aluswinghjul, ministarter, bremseforstærker, 2 kreds system, MSD boks, MSD Tænding, MSD Ign.coil, Speed demon carburator, nye Strut rods og meget mere.........
Problem: Der er fandeme langt til foråret når det skal testes. Hvem har i øvrigt nummeret til den butik i var på rullefelt på, jeg skal derned til vinter og har stillet hele bilen ind.
Hilsen Thomas
Det var heller ikke meningen, men Jørgen du ved nok når man først har proppen af, kan man ikke stoppe.........Og til Thomas min kone ved ikke hvad det koster, kun hvor meget det fylder på stuebordet i øjeblikket.............
hilsen Thomas
hilsen Thomas