Motorstand til smallblock

Alm. snak
Gæst

Motorstand til smallblock

Indlægaf Gæst » 13. sep 2004, 11:24

Er der nogen der har en motorstand/stativ som min 350 Cui motor kan sidde på her til vinter, motoren er desværre gået i stykker her i weekenden, og jeg kan nu se frem til her i vinter at bruge noget tid, for at få den lavet. ØV!

Hilsen Thomas 

(udmeldt) C3

Re: Motorstand til smallblock

Indlægaf (udmeldt) C3 » 13. sep 2004, 11:40

Ærgerligt. Hvad er der sket? Hvis ikke du finder et motorstativ, så mener jeg at have set dem hos Biltema til 450 kg til en rimelig penge ( 449 ).

C3

Gæst

Indlægaf Gæst » 13. sep 2004, 13:16

Fredag bliver den pillet ud af bilen, derefter adskilt, og så kommer dommen.......

Kigger allerede på en crate engine i stedet for!!!

Forsættelse følger...

Thomas

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 13. sep 2004, 15:46

Hvis det bliver en crate er der masser af muligheder. Den viste er på 385 HP til $4399

Jeg har fornylig spurgt Summit om HP spec.'s på crate engines er SAE-Net.

C3

Gæst

Indlægaf Gæst » 13. sep 2004, 15:49

Det er den motor jeg har set på selv, derfor kunne en rabataftale med Summit være særdeles interessant snart.......!

Thomas

Gæst

Indlægaf Gæst » 13. sep 2004, 21:11

Desværre er der lavet alt andet end motor........foreløbig tyder det på at det er plejlstænger, krumtap m.m. ærgeligt. På fredag skiller vi motoren ad, det kan være der sidder noget godt på den der er værd at arbejde videre på. men lige nu lyder den af h......til.

Jeg har gennemgået mine regninger og der er ikke en eneste der omhandler motordele....desværre. Og der er heller ikke noget at komme efter nu, sådan er livet når man har en gammel bil, dyrt men sandt!!!

Hilsen Thomas.

Gode tip til en evt. crate engine modtages gerne, og kan det betale sig at finde noget i DK/er der overhovedet noget til salg?

Gæst

Indlægaf Gæst » 14. sep 2004, 15:18

Hej David, hvem er Brian og hvad består kasserens gamle smallblock af? Hvad med prisen?

Hilsen Thomas

Tilbage til "Generelt forum"