Fordelt på 8 biler. Desværre ikke nok, så tilmeld dig nu ( fristen er i morgen ) hvis du er interesseret. Min mail står i formandens CCD-Nyt email ( eller se medlemsfortegnelsen, medl. #361 ). Ellers brug c3vetteclub@yahoo.com
C3
2500 HK tilmeldt rullefelt
-
Re: 2500 HK tilmeldt rullefelt
Til Poul:
Du var der fornylig. Var det det nye rullefelt? Fik du en graf, der viser effekten som funktion af rpm? Har du aut. gear? Fik du målt transmissionstabet? Var der en skærm tilsluttet hvor man kunne se tændinstidspunkt og forløb af tændingspulsen? Og endelig: Vil du oplyse hvilken motor du har og hvormeget den ydede på svinghjulet?
C3
Du var der fornylig. Var det det nye rullefelt? Fik du en graf, der viser effekten som funktion af rpm? Har du aut. gear? Fik du målt transmissionstabet? Var der en skærm tilsluttet hvor man kunne se tændinstidspunkt og forløb af tændingspulsen? Og endelig: Vil du oplyse hvilken motor du har og hvormeget den ydede på svinghjulet?
C3
Re: 2500 HK tilmeldt rullefelt
Har jeg forstået det rigtigt at man på rullefeltet undervejs i forløbet også kan få justeret div ting ind således at man opnår den største effekt, og det mest optimale for den bil der bliver testet? Desværre kan jeg ikke deltage, men med en elendig karburator samt diverse andre irreterende ting der er galt, kan man kun håbe på en gentagelse til foråret. By the way, hvad koster det hvis man selv tager der ned en dag?
Hilsen Thomas
Hilsen Thomas