Galleri C1-C7. Hvor bliver C8 af?

Alm. snak
SHR
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. apr 2008, 22:48

Galleri C1-C7. Hvor bliver C8 af?

Indlægaf SHR » 18. dec 2023, 19:04

Vi har haft C8 i 3 år nu. Men det er stadig ikke muligt at sætte billeder på gallerisiden. Der er skrevet om det flere gange, men intet er sket.
Svaret var at kostede for mange penge. (1/2-2023). Vi skrev også i 18/7-2022. Og tidligere på hjemmesiden.
Man må da håbe at der ikke kommer en C9. Så går vi da helt på r….

En anden ting er betaling af kontingent.
Nu kan man ikke betale med Mastercard.
Send dog en direkte opkrævning til det enkelte medlem og giv muligheden for betalingservice.
Jeg er sikker på at vi mister medlemmer hvert år pga man selv skal logge ind og finde betaling osv.
Med venlig hilsen Ninna og Søren

sorenjoergensen@gmail.com
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27. feb 2022, 16:07

Re: Galleri C1-C7. Hvor bliver C8 af?

Indlægaf sorenjoergensen@gmail.com » 25. dec 2023, 18:09

Hej Nina & Søren.

Jeg vil gerne se på Galleri muligheden for C8, men grunden til vi ikke har opdateret dette, skyldes som oplyst i 2022, samt 2023 på Generalforsamlingen vedtagelsen af ny website for Klubben. Derfor er visse grundlæggende funktioner ikke opdateret.
Desværre nåede vi ikke i mål med ny website i 2023 - det er ret omfattende da nuværende website er stykket sammen af flere IT løsninger.
Vi er nødsaget til at gøre det på den økonomisk forsvarlig måde, ellers løber omkostningen hertil ganske simpelthen løbsk.

Vedr betaling med MasterCard. Det har faktisk ikke været muligt siden 2017. Det har fremgået under indlæg fra kasseren siden, og ikke noget nyt.
Det er korrekt at jeg som kasserer gjort ekstra obs på det i seneste blad, da nogle medlemmer har haft problemer med at bruge MobilePay, hvor det er et MasterCard der er tilknyttet, derfor var det relevant at tilføje den oplysning. MasterCard kreditkort kan ikke bruges.
For en klub som vores, er det dyrt at tilkoble både MasterCard og Betalingsservice. Det ligger ikke på trapperne at ændre.
Jeg kommer heller ikke at udstede samtlige opkrævninger manuelt, hverken pr post eller email.
Fra og med 1 januar kan man betale ved at logge ind på sin profil, men ikke før.

Du/I er altid velkommen til at skrive til mig på: kassererCCD@gmail.com
Glædelig jul & godt nytår, ses i 2024
Hilsen Søren Jørgensen - kasserer CCD


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster