Hyggetur med to corvetter endte i lort...:(

Alm. snak
Nillerdrengen. #531
Indlæg: 0
Tilmeldt: 25. aug 2005, 21:02

Kære Lysmand... Det ser ud

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 19. apr 2009, 00:17


Kære Lysmand... Det ser ud som om du ikke blev "ramt" af beslutningen om at Runa ikke længere skulle være samarbejdspartner med CCD.
Men som en af dem dem der pludselig stod uden forsikring (som i øvrigt havde god dækning og fornuftige vilkår), synes jeg at dine udtalelser om hvad der er rigtigt og forkert i denne sammenhæng er lidt letkøbte... Det er sku altid nemmere at stå på sidelinien og galpe om hvad der er rigtigt og forkert når man ikke selv har nogen aktier....


Helt og aldeles emig.
Det lyder i min optik som om at Lysmand har et horn i siden på David.
Personfnidder finder jeg aldeles upassende i åbent forum.

Niels

karstenhorn
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jan 2007, 17:13

Hejsa Jo flere forsikringsmuligheder vi har

Indlægaf karstenhorn » 19. apr 2009, 10:24

Hejsa

Jo flere forsikringsmuligheder vi har i CCD, jo større sandsynlighed er der for at medlemmerne lige netop kan finde en forsikring der passer deres behov. Hvad der er den bedste for en, er måske ikke den bedste for en anden........

Det må være bestyrelsens fornemste ansvar at sikre at der forefindes så mange forsikringstilbud som muligt.

Når dette er sagt, så har klubbens bestyrelse også ansvar for at de produkter der reklameres for i CCD regi er gennemskuelige samt lever op til deres løfter. Jeg mener hele den sag omkring Svein stinker og man burde måske tilkendegive overfor Thisted Amt at man ikke kan stå inde for deres forsikringstilbud førend denne kedelige sag er afsluttet på en sober måde til alle parters tilfredshed!
Viser det sig til sidst at Thisted Amt er "uldne" i kanten, bør vi også advare andre forsikringstagere om de eventuelle konsekvenser man kan risikere ved visse uheld.

Til sidst men ikke mindst; "TÆNK-TAST-TAL" for dem der bare går efter personen frem for at forholde sig saglig til trådens indhold...........

Mvh
Karsten Horn

Som selv er kunde hos Thisted Amt - Men ikke for enhver pris

Allan#271
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2003, 00:10

Hejsa Jo flere forsikringsmuligheder vi har

Indlægaf Allan#271 » 19. apr 2009, 10:28


Hejsa

Jo flere forsikringsmuligheder vi har i CCD, jo større sandsynlighed er der for at medlemmerne lige netop kan finde en forsikring der passer deres behov. Hvad der er den bedste for en, er måske ikke den bedste for en anden........

Det må være bestyrelsens fornemste ansvar at sikre at der forefindes så mange forsikringstilbud som muligt.
Når dette er sagt, så har klubbens bestyrelse også ansvar for at de produkter der reklameres for i CCD regi er gennemskuelige samt lever op til deres løfter. Jeg mener hele den sag omkring Svein stinker og man burde måske tilkendegive overfor Thisted Amt at man ikke kan stå inde for deres forsikringstilbud førend denne kedelige sag er afsluttet på en sober måde til alle parters tilfredshed!
Viser det sig til sidst at Thisted Amt er "uldne" i kanten, bør vi også advare andre forsikringstagere om de eventuelle konsekvenser man kan risikere ved visse uheld.

Til sidst men ikke mindst; "TÆNK-TAST-TAL" for dem der bare går efter personen frem for at forholde sig saglig til trådens indhold...........

Mvh
Karsten Horn

Som selv er kunde hos Thisted Amt - Men ikke for enhver pris


:thumbs::thumbs::thumbs:

454
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. maj 2008, 18:24

Jeg vil bare overbringe nogle

Indlægaf 454 » 19. apr 2009, 16:48

Jeg vil bare overbringe nogle fakta:

1. Jeg er ikke kunde hos Thisted, og kommer hellere ikke til at blive det.

2. Min kone er kunde hos Thisted, men har nu opsagt sin forsikring og flytter nu over til Runa.

3. Det har ikke været min intention at tale negativt om Thisted, jeg ville bare meddele jer om konsekvensen det har....


Til Alan 271 og Per: Nej, jeg vil aldrig tale med Ole hos Thisted. Han har intet med denne sagen at gøre. Lige nu er den hos min advokat, og jeg håber at resultatet giver os en idé om hvad der er foruftigt for vore medlemmer i eftertiden.


Prøv at tale pent til hinanden her inde på forumet, det var ikke meningen at starte mundhuggeri.

Hvem som vil have sin forskiring i Thisted, Runa, eller andre steder, må den enkelte selv finde ud af. Jeg ville bare give jer en tankevækker.

/Svein

Gæst

Hej Svein. Tak for dit, og

Indlægaf Gæst » 19. apr 2009, 20:18

Hej Svein.
Tak for dit, og din kones gode humør til forårsmønstringen i Herning.
Jeg var lige inde og kikke på Runas forsikringsbetingleser, og de skriver også at såfremt der kun er ansvarsforsikring dækker de ikke på ejerens ejendom, eller ting. det er blot for at du skal være opmærksom på dette hvis din kone skulle finde på at lave det samme stundt igen.
mvh. Per.:cheers2:

454
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. maj 2008, 18:24

Mange tak Per :) Her er

Indlægaf 454 » 19. apr 2009, 20:36

Mange tak Per :)

Her er hvad der står i Runa:

5.40 Hvilke skader dækkes ikke


1) Skader, der alene opstår i og er begrænset til
køretøjets mekaniske dele (fx motor, transmission
eller styretøj), medmindre skaden sker ved brand,
eksplosion, kortslutning, tyveri, røveri eller hærværk.
2) Skade som følge af kørsel med utilstrækkeligt
vand eller olie.
3) Skader, der er følge af vejrligets påvirkning (fx
tæring, rust eller frostsprængning) eller anden
forringelse af køretøjet, der er en følge af almindelig
brug, herunder stenslag i lak, ridser og lignende.
4) Skader sket under behandling og bearbejdning.
Dog vil der være dækning, såfremt der ikke ydes
dækning fra en forhandler-/værkstedsforsikring.
5) Skader, der sker under udlån til udstillinger,
teaterforeninger, studenterkørsel m.m. uden
forudgående særlig aftale med selskabet.
6) Skader, der er omfattet af garanti.
7) Skader, der sker, mens køretøjet er udlejet i strid
med Justitsministeriets bestemmelser.
8) Skader, der er forvoldt med forsæt eller ved grov
uagtsomhed, herunder skader sket under kørsel i
spiritus-, narkotika- eller medicinpåvirket tilstand.

9) Skader sket, mens køretøjet blev ført af en person
uden lovbefalet kørekort.

Ved skade nævnt under 6, 7 og 8 er forsikringstageren
dog dækket, medmindre denne,
ægtefællen/samleveren eller den faste bruger var fører
af køretøjet, eller vidste, at der forelå omstændigheder
som beskrevet, eller deres manglende kendskab hertil
skyldes grov uagtsomhed.


/Svein



Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster