Mini træf i jylland
Mini træf i jylland
Er der slet ingen spontane møder i jylland???
-
Re: Mini træf i jylland
Nu har jeg ikke lige det nye CCD-nyt ved hånden, men såvidt jeg husker er der kom-sammen i Århus området hver måned. Det er endda sidst på måneden, så du kan sikkert nå at deltage her i juli måned.
Så fat CCD-nyt og læs om tid og sted / alternativt kan du også ringe til Ulrik Sinding som er initiativtager til spontan-måderne.
Så fat CCD-nyt og læs om tid og sted / alternativt kan du også ringe til Ulrik Sinding som er initiativtager til spontan-måderne.
-
Jo der er, jævnfør seneste udgave af CCD-Nyt.
Men, hvis lokaliteten er for langt fra hvor du bor, kan du jo selv tage initiativ til at opstarte et spontanmøde i dit eget område. Det har vi opfordret medlemmerne til ofte. Medlemslisten er sorteret efter postnummer og du kan derfor nemt finde mange at kontakte i dit lokalområde. Det kræver blot lidt telefoni :-)))
Sommerhilsner
Claus
Men, hvis lokaliteten er for langt fra hvor du bor, kan du jo selv tage initiativ til at opstarte et spontanmøde i dit eget område. Det har vi opfordret medlemmerne til ofte. Medlemslisten er sorteret efter postnummer og du kan derfor nemt finde mange at kontakte i dit lokalområde. Det kræver blot lidt telefoni :-)))
Sommerhilsner
Claus
der er noget ved kalø i dag kl 15:00... mig og den gamle (og vetten :)) kigger forbi hvis vejret tillader det!