Forkromning

Alm. snak
Gæst

Forkromning

Indlægaf Gæst » 21. feb 2009, 11:58

Hej
Besøgte Tempo Krom i efteråret 2008 hvor jeg afleverede min bagkofanger med bumperettes og 2 stk. windshield Post til min C1'er for i første omgang at få en pris!
Der gik 14 dage og jeg fik en pris som gjorde at det var førsøget værd at prøve andre.Da jeg skulle hente delene mødte jeg op til en meget kedelig ærekær og fornærmet ejer som spurgte om jeg havde prøvet Croma hvilket jeg svarede nej til," nå men så synes jeg du skulle prøve ham for han siger selv han er verdensmester".Han havde åbenbart det skidt med at jeg i første omgang takkede for tilbuddet uden at slå til.:puke:
Jeg kørte ud til Rødovre forkromning hvor jeg mødte ejeren Helmer som kiggede på mine dele og gav mig en pris som var 1/2 pris af Tempo....
Vi aftalte en dato hvor det skulle være klart. 2 gange har Helmer ringet hvor han har fundet nogle små huller under slibningen som så jeg så har fået svejst.
I forgårs hentede jeg så delene til aftalt tid og det var lige før at man blev helt rørt så flot arbejde var der lavet og Helmers sidste ord var "hvis der kommer afskalning eller andet så kommer du ind med delene og det er ikke bare inden for det første år men de næste mange år"
Mine Windshield Post som er støbte og ret kraftige føltes som en blanding af sølv og glas så flotte er de blevet.:hurray:

Mvh Jørn/841

Roald #606

hvad kostede sådan en omgang,

Indlægaf Roald #606 » 21. feb 2009, 22:23

hvad kostede sådan en omgang, hvis man må spørge?

Gæst

Hej Roald kr. 4.500,- Mvh Jørn

Indlægaf Gæst » 22. feb 2009, 19:05

Hej Roald
kr. 4.500,-

Mvh Jørn

Tilbage til "Generelt forum"