så ligger den i..

Alm. snak
Sæby

så ligger den i..

Indlægaf Sæby » 3. dec 2008, 09:45

Og nu skal der "bare" samles og lidt :chillpill:
Køleren kommer i idag og så skal der startes op.
Det er bilens originale motor som er blevet renset og gjort lækker lækker.
Jeg håber hele bilen er færdig om ca. en måned...og så er det bare hjem i garagen og holde varmen til det bliver sommer...:hurray:

John #817

Der ser sku' godt ud

Indlægaf John #817 » 3. dec 2008, 20:32

Der ser sku' godt ud :hurray:

Gæst

Hej Hunterforce Det er bare et

Indlægaf Gæst » 3. dec 2008, 21:51

Hej Hunterforce
Det er bare et super motorrum du der har strikket sammen. Husk at proppe div. huller af når du nu skruer videre så der ikke kommer uønskede ting i de forkerte huller.
Var næsten færdig med min da en lille møtrik fandt vej ned i min intake manifold så der måtte lige skilles/samles igen!!!
Jørn/841

Gæst

Hej Hunterforce Det er bare et

Indlægaf Gæst » 4. dec 2008, 06:00

Hej Hunterforce
Det er bare et super motorrum du der har strikket sammen. Husk at proppe div. huller af når du nu skruer videre så der ikke kommer uønskede ting i de forkerte huller.
Var næsten færdig med min da en lille møtrik fandt vej ned i min intake manifold så der måtte lige skilles/samles igen!!!
Jørn/841

argh...neeeeeej....:reddevil:

ja det bliver gjort....men du ved jo at nogen huller er nemmere at finde end andre :party:
Hvor langt ned var den faldet?...måtte du vende bunden i vejret på begge topstykker?

Gæst

Der ser sku' godt ud

Indlægaf Gæst » 4. dec 2008, 06:05

Der ser sku' godt ud :hurray:

Hey John!
Ja det begynder at ta form efterhånden...det er sgu sjovt at følge med i arbejdet :driving:
Jeg er spændt på hvad afgiften bliver...har hørt noget med ca. 30.000,-....så dankortet er varmet op :smash:

/Henrik

Tilbage til "Generelt forum"