Sommertræf 2009
Sæt x i kalenderen nu. DET BLIVER STORT
Fra Fredag d.26.06.09 til Søndag d.28.06.09
På Sørup Herregård ved Ringsted
Program kommer i 2009
Henrik (københavnergruppen):party:
Sommertræf 2009
-
Xet er sat, vi kommer
Xet er sat, vi kommer selvfølgelig.:party::party::party::party:
Hilsen Grethe og Flemming.:smash:
Hilsen Grethe og Flemming.:smash:
Hrberg :o Jeg kender ambitionerne, jeg
Hrberg :o
Jeg kender ambitionerne, jeg ved hvor meget arbejde der allerede er anbragt i dette projekt.
Det er 25 år's projektet, den kommer til at sidde lige i øjet.
Lykkemark
ps.: "øhh hva' mæ ham bondemanden ?"
Jeg kender ambitionerne, jeg ved hvor meget arbejde der allerede er anbragt i dette projekt.
Det er 25 år's projektet, den kommer til at sidde lige i øjet.

Lykkemark
ps.: "øhh hva' mæ ham bondemanden ?"
Hermed et kæmpe kryds X
Hermed et kæmpe kryds X i kalenderen :leaving::party:
Hej Henrik Det kryds er sat
Hej Henrik
Det kryds er sat i kalænderen
Hilsen Ilse & Michael
Det kryds er sat i kalænderen
Hilsen Ilse & Michael
Skal gøre opmærksom på at
Skal gøre opmærksom på at de enkelte værelser der har havudsigt ,allerede er afsat til kjøbenhavner gruppen og deres pårørende :sifone:
-
Såså Allan, nu skal du
Såså Allan, nu skal du ikke starte med at lave rav i den:troll:og husk så, at jeg tilmeldte mig på nettet før dig, så mit værelse skal være bedre end dit. Bare fordi du laver alt arbejdet, skal du ikke tro at du også skal bestemme.
Hilsen Flemming.:smilielol5:
Der er også sat kryds
Der er også sat kryds i kalenderen herfra Henrik, jeg kan se at der kommer et par brokhoveder også, så så lidt retur brok fra Trustrup kan du jo nok ikke undgå.:party:
:smilielol5:
:smilielol5:
Skal gøre opmærksom på at
Skal gøre opmærksom på at de enkelte værelser der har havudsigt ,allerede er afsat til kjøbenhavner gruppen og deres pårørende :sifone:
Tror du selv, at du som arrangør, får tid til at nyde udsigten ? :smilielol5:
/Thomas..
Såså Allan, nu skal du
Såså Allan, nu skal du ikke starte med at lave rav i den:troll:og husk så, at jeg tilmeldte mig på nettet før dig, så mit værelse skal være bedre end dit. Bare fordi du laver alt arbejdet, skal du ikke tro at du også skal bestemme.
:D
Nå for pokker det kunne få Ron Flemming op af stolen hva ba ... Nu er det sådan at det forlyder fra anden side her i klubben , at kjøbenhavner gruppen er til at bestikke . Jeg ved dog ikke hvem det er :nopity::nopity:,men ring til Lykkemark han er helt inde i den sag :D