Kære medlemmer,
Der er nu blot to uger til Generalforsamlingen (jvnf. træfkalenderen).
Jeg har ikke modtaget tilføjelser til kandidat-listen og forslags-listen siden 19. oktober. Kommer der en slutspurt?
Jeg minder venligt om, at forslag til behandling på GF og kandidatnavne til bestyrelsesvalget bør være bestyrelsen i hænde senest 10 dage før GF!
Vettehilsen
Claus
Kandidater til bestyrelsen og forslag til behandling på Generalforsamlingen?
-
-
Hej Man behøver ikke
Hej
Man behøver ikke at splitte clubben op i landsdele det er bestemt ingen fordel. Det giver ikke flere træf på Fyn eller andre steder, hvis man ikke kan finde ud af at lave nogle træf aktiviteter som clubben ser ud nu.
Hvorfor skulle det så blive bedre med en fynsafdeling det er de samme mennesker. Så hvis de er sløve nu hvorfor skulle de så blive mere aktive med deres egen afdeling. PS. alle medlemmer kan lave lige så mange træf som de har lyst til, så det er bare at gå igang på Fynssiden og andre landsdele
Henrik:)
Man behøver ikke at splitte clubben op i landsdele det er bestemt ingen fordel. Det giver ikke flere træf på Fyn eller andre steder, hvis man ikke kan finde ud af at lave nogle træf aktiviteter som clubben ser ud nu.
Hvorfor skulle det så blive bedre med en fynsafdeling det er de samme mennesker. Så hvis de er sløve nu hvorfor skulle de så blive mere aktive med deres egen afdeling. PS. alle medlemmer kan lave lige så mange træf som de har lyst til, så det er bare at gå igang på Fynssiden og andre landsdele
Henrik:)
:confused:Hej Claus. Forslag : Opsplitning af
:confused:
Hej Claus.
Forslag : Opsplitning af CCD i 3 afd.
Sjælland - Fyn - Jylland.
Det der måske ikke er så godt er, at jeg helst kun vil komme med forslaget, og ikke deltage så meget i selve arbejdet med en evt. Fyns afdeling.
Det er Humor .............................................................................:confused::smilielol5:
forslag gf
Hej venner.
Efter at have læst svarene på Lauges forslag,kan jeg godt forstå hvis
der ikke kommer hulenes mange seriøse emner frem, men det kan jo være
at det er en del af årsagen til forslaget,kan personlig godt følge ham,langt
hen af vejen der er sgu langt fra Klitmøller til København.
Så kom bare igen Lauge,de har nok bare glemt,at det er jo bare er
forslag endnu.
En vettehilsen fra Vesterhavet Kristian.
Efter at have læst svarene på Lauges forslag,kan jeg godt forstå hvis
der ikke kommer hulenes mange seriøse emner frem, men det kan jo være
at det er en del af årsagen til forslaget,kan personlig godt følge ham,langt
hen af vejen der er sgu langt fra Klitmøller til København.
Så kom bare igen Lauge,de har nok bare glemt,at det er jo bare er
forslag endnu.
En vettehilsen fra Vesterhavet Kristian.
Kristian jeg er helt enig.
Kristian jeg er helt enig. Men det er desværre nemmere at kritisere "ny-tænkere" end det er at bakke dem op. Man kunne jo sige: hvorfor ikke, lad os dog prøve det, så kan vi se om det bliver en succes.
Jeg kan godt forstå, at der er mange der taber lysten til at gøre en indsats.
Henrik
Jeg kan godt forstå, at der er mange der taber lysten til at gøre en indsats.
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
Jeg skal ikke blande mig
Jeg skal ikke blande mig ind i en sådan sag her på forumet, men bare spør om våre corvette venner i Norge og Sverige har problemer med at dele op i flere afdelinger ?
Jeg ved at de afdelinger kører rigtigt godt !
Men jeg er af den opfatning at hvis Lauge trækker sit forslag så er jeg ikke bange for at føre forslaget videre til generalforsamlingen. Man må da komme med et forslag uden at blive kritiseret her på forumet. Det er da for tåbeligt.
Hvis der ikke er stemning for det i Danmark, så bliver man nedstemt på generalforsamlingen og ikke på forumet ?
/Svein
Jeg ved at de afdelinger kører rigtigt godt !
Men jeg er af den opfatning at hvis Lauge trækker sit forslag så er jeg ikke bange for at føre forslaget videre til generalforsamlingen. Man må da komme med et forslag uden at blive kritiseret her på forumet. Det er da for tåbeligt.
Hvis der ikke er stemning for det i Danmark, så bliver man nedstemt på generalforsamlingen og ikke på forumet ?
/Svein
Jeg syntes da, at det
Jeg syntes da, at det ville være en fin idè, at lave en Fynsgruppe, hvis man ellers kan samle ca 5 mennesker, der kan aftale træf osv. Det jeg syntes er morsomt er, at der er nogle mennesker der stiller nogle forslag, men samtidig siger, at det vil man ikke selv være med til at gennemføre.
-og så lidt humor :smilielol5: Vi skal hæve kontingentet, bare ikke for mig, da jeg har brugt alt for mange penge på min bil :smilielol5:
-og så lidt humor :smilielol5: Vi skal hæve kontingentet, bare ikke for mig, da jeg har brugt alt for mange penge på min bil :smilielol5:
Det kunne da godt være
Det kunne da godt være det var en god ide at dele klubben op. Så vidt huskes var det oppe og vende på sidste års generalforsamling. Der var tiden nok ikke moden endnu, men det kan være den er blevet det i årets løb. De fleste FEDE arrangementer foregår jo alligevel i Jylland, og Bornholms turen var arrangeret af medlem uden for bestyrelsen. Diverse rabatordninger kan sikkert ligeledes konverteres. At der måske ikke findes 5 medlemmer der vil påtage sig et stort arrangement, tror jeg ikke man skal være bange for. Der kunne sikkert komme mange flere, hvis man nu bliver fri for at få en over næsen hver gang den stikkes lidt langt frem.
Bjarne er det en ny
Bjarne er det en ny klub du vil lave ?
Skal corvette club fyn så bruge din hjemmeside http://www.corvette-club.dk/cccd.htm ?
Brian
Skal corvette club fyn så bruge din hjemmeside http://www.corvette-club.dk/cccd.htm ?
Brian
-
Skulle vores hjemmeside så også
Skulle vores hjemmeside så også deles op i landsdele, det vil gøre det svært at se hvor man vil køre til træf, der er en del aktive medlemmer der køre til træf uanset landsdel. Hvor er det i ser en fordel i en opdeling, jeg spør fordi jeg måske bliver kloger på dette område.
Er det af hensyn til tilskud
Bjarne nævnte Bornholmerturen vil jeg have nemmer ved at lave den i en Sjællandsafd. Nej det tror jeg ikke, vil jeg have nemmer ved at få tilskud, dette fik jeg ikke sidste gang, men jeg søgte heller ikke. Om jeg søger tilskud i en landsdækkende club eller i en afd. giver det samme arbejde for mig. Vil jeg have nemmer ved at få Jyder, Fynboer og andre landsdele med til Bornholm, nej det tror jeg ikke det er et kæmpe arbejde at lave et træf som Bornholm. Men jeg kan frygte at det bliver meget mere arbejde at lave et træf som Bornholm, med en opdeling, hvis det er alt der deles op som vores hjemmeside og andet der binder os sammen.
Så hjælp mig med at forstå hvilken fordele det så skulle give.
Henrik :)
Er det af hensyn til tilskud
Bjarne nævnte Bornholmerturen vil jeg have nemmer ved at lave den i en Sjællandsafd. Nej det tror jeg ikke, vil jeg have nemmer ved at få tilskud, dette fik jeg ikke sidste gang, men jeg søgte heller ikke. Om jeg søger tilskud i en landsdækkende club eller i en afd. giver det samme arbejde for mig. Vil jeg have nemmer ved at få Jyder, Fynboer og andre landsdele med til Bornholm, nej det tror jeg ikke det er et kæmpe arbejde at lave et træf som Bornholm. Men jeg kan frygte at det bliver meget mere arbejde at lave et træf som Bornholm, med en opdeling, hvis det er alt der deles op som vores hjemmeside og andet der binder os sammen.
Så hjælp mig med at forstå hvilken fordele det så skulle give.
Henrik :)