Rullefelt 2009.
Rullefelt 2009.
Er der mon stemning for et rullefeltsarrangement til næste år :sifone:
Er der mon stemning for
Lad os få alle detaljer med inden man stemmer, det er vel netop emnet vedr. rullefelt, som har været skyld i den store flugt fra bestyrelsen ?? :toetap05:
Hvor afholdes dette, er det både i øst og vest?
Er det et gratis program, hvor klubben betaler hele festen?
Hvad koster dette arrangement for klubben og det menige medlem?
/Thomas..
-
........................................................................................
........................................................................................
-
Hva med ham her?
Hva med ham her?
http://www.natmekanikeren.dk/mobiltrullefelt.php
Han ruller en del biler rundt omkring. Hvis prisen er 300 kr pr rulning kunne det vel financeres med ren brugerbetaling (og kunne evt. laves som et indslag i et eksisterende træf)
Hejsa
Hvis han stadig benytter det samme rullefelt (HPA) som da jeg var på det med en af mine biler, så kan jeg ikke anbefale det til vores biler. Det kan ganske enkelt ikke håndtere det moment nogle af vores Corvetter kan præstere. I mit tilfælde måtte vi opgive da vi ikke kunne få bilen til at lade være med at lave hjulspind.
En anden mulighed kunne være Hans rullefelt havde ikke problemer med at håndtere over 600 hk :coolgleamA:
Mvh
Karsten Horn
-
-
Det kan du måske have
Det kan du måske have ret i. Jeg mindes en Ford p100 (lettere modificeret) lave hjulspind på hans felt engang på vandel i 2005.
Hejsa
Det skulle vel ikke være den med en lettere hysterisk 2JZ-GTE motor og en STOR mølle? Hvis det er den jeg tænker på, så har den efterfølgende været bænket til 800+hk :)
Mvh
Karsten Horn
Hejsa Hvis han stadig benytter det
Hejsa
Hvis han stadig benytter det samme rullefelt (HPA) som da jeg var på det med en af mine biler, så kan jeg ikke anbefale det til vores biler. Det kan ganske enkelt ikke håndtere det moment nogle af vores Corvetter kan præstere. I mit tilfælde måtte vi opgive da vi ikke kunne få bilen til at lade være med at lave hjulspind.
En anden mulighed kunne være http://www.netech.dk/naak/jernd.html Hans rullefelt havde ikke problemer med at håndtere over 600 hk :coolgleamA:
Mvh
Karsten Horn
Møjn
En af omtaltes private venner er min mekaniker og han har en BBC med twin turbo og der er ingen problemer med at måle den, og tror ikke at der er mange af corvetterne som ligger på 900 NM 600+ HK såe det tror jeg nu ikke er noget problem.
Kan vi få corvette rabat
Kan vi få corvette rabat :)
:):smilielol5::leaving:
Brian
:):smilielol5::leaving:
Brian
-
Er der mon stemning for
Ja for pokker CCD medlemmer stem på dette simple spørgsmål !!!!! ,og pak så lige :nopity: ned