:cheers2:Så ud af vinduet i morges, solen skinnede og da rundstykekrne skulle hentes var vejene tørre, så straks efter indtagelse af morgenmaden, hentede vi Corvetten og kørte måske årets sidste tur !!!
:driving: Fed tur, jeg har ikke kørt i Corvetten siden weekenden, hvor vi holdte efteråsmønstring !!
Jeg nåede da også at få skæld ud af fartpiloten ved min side - Der var et par drengerøve i deres "tunet" Ford som fik sig en ordentlig gang baghjul, efter at have testet mig et par gange og jeg tror de smilte ligeså meget som jeg !!:rofl::gnorsi:
/Thomas..
Måske sidste tur i år
-
Hey Thomas Det er bare at
Hey Thomas
Det er bare at udnytte de sidste solstråler, man ved ikke hvornår det er slut, jeg har lige set at der skulle komme frost i næste uge ....
/Kenneth
Det er bare at udnytte de sidste solstråler, man ved ikke hvornår det er slut, jeg har lige set at der skulle komme frost i næste uge ....
/Kenneth
-
Hej Thomas! Vi kører lige en
Hej Thomas!
Vi kører lige en tur til Halloween by night i Års på Torsdag og får en bid brød og en øl, så vi håber på tørvejr den aften.
Vi ses i 2009
Heine
Vi kører lige en tur til Halloween by night i Års på Torsdag og får en bid brød og en øl, så vi håber på tørvejr den aften.
Vi ses i 2009
Heine