Er der nogen der har bestildt, eller planlægger at bestille en gearkasse eller 2 så lad mig det vide.
Jeg har tænkt mig at bestille en, så vi sammen kunne få den rabat på de 485 UDS
Niels
Gearkasser hos Keisler
Hej Niels vi går med tanker
Hej Niels
vi går med tanker om at skifte, fra th 400 til th 700
men vi venter på en pris fra Keisler
Michael
vi går med tanker om at skifte, fra th 400 til th 700
men vi venter på en pris fra Keisler
Michael
Hej Michael Vil gerne høre prisen
Hej Michael
Vil gerne høre prisen når du får en for skal selv hen og have sat en TH700 i vinter.
Men er det ikke denne her du mener som brian havde med i starten.
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/attachment.php?attachmentid=19&d=1223888584
Vil gerne høre prisen når du får en for skal selv hen og have sat en TH700 i vinter.
Men er det ikke denne her du mener som brian havde med i starten.
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/attachment.php?attachmentid=19&d=1223888584
Hej Morten jeg venter på deres
Hej Morten
jeg venter på deres beskrivelse af gear kassen ud fra de oplysninger jeg har givet på vores vette, jeg har kigget 2 steder der over det andet er Bowtie.
Hilsen Michael
jeg venter på deres beskrivelse af gear kassen ud fra de oplysninger jeg har givet på vores vette, jeg har kigget 2 steder der over det andet er Bowtie.
Hilsen Michael
Hej Niels. Jeg er muligvis
Hej Niels. Jeg er muligvis med på en automatkasse, men synes dog de er lidt dyre.
Bowtie th 700 R4 er ca. 1000$ billigere med alt udstyr. Hvem ved noget exact om kvalitetsforskelle? Der skal også bruges en kortere kardan.
MVH 613 knud k
Bowtie th 700 R4 er ca. 1000$ billigere med alt udstyr. Hvem ved noget exact om kvalitetsforskelle? Der skal også bruges en kortere kardan.
MVH 613 knud k
Hej Knud prøv hos unicardan.dk
Hej Knud
prøv hos unicardan.dk
dem har jeg tænkt og prøve
Hilsen Michael
prøv hos unicardan.dk
dem har jeg tænkt og prøve
Hilsen Michael
Pris fra Keisler er inc
Pris fra Keisler er inc driveshaft..
Brian