Hejsa Alle:)
Her er mit bud på et mere moderne logo til vores klub. Håber der er flere som melder sig under fanen og kommer med forslag så der kan ligges lidt pres på den nye bestyrelse omkring dette emne:rolleyes:.
Hilsen Bondemand
17
logo forslag
logo forslag
- Vedhæftede filer
-
- clubcorvettenyt.jpg (56 KiB) Vist 6485 gange
det ser spændende ud, men
det ser spændende ud, men ville det ikke kræve vi skiftede klubnavn også ?
Hej Jens, Det ser fint ud
Hej Jens,
Det ser fint ud med de 2 flag ,kan du prøve at skrive Club Corvette Denmark ?? :)
Brian
Det ser fint ud med de 2 flag ,kan du prøve at skrive Club Corvette Denmark ?? :)
Brian
sådan nu er alt næsten
sådan nu er alt næsten ved det gamle :)
21
21
- Vedhæftede filer
-
- clubcorvettenyt1.jpg (90.34 KiB) Vist 6485 gange
Det ser mere moderne ud
Det ser mere moderne ud med det første :)
til inspiration, der er også
til inspiration, der er også lidt historie i det, men spændende at diskussionen tages :)

-
sådan nu er alt næsten
sådan nu er alt næsten ved det gamle :)
21
Naar logoet nu skal fornyes, hvorfor saa skrive Corvette med C5 skrift, var det ikke bedre at bruge C6 skrift, eller endnu bedre hvis der er ny skrift paa
C7.
Saa varer det saa meget laengere foer vi skal skifte igen.
Ellers syntes jeg at det ser fint ud.
Hilsen Flemming.:Chevy_anim:
hej flemming Dett er nok det
hej flemming
Dett er nok det som jeg er mest stemt for, da det dækker berdt. det er ikke noget der kan henføres til en bestemt model, men moderne og classisk.
32
Dett er nok det som jeg er mest stemt for, da det dækker berdt. det er ikke noget der kan henføres til en bestemt model, men moderne og classisk.
32
- Vedhæftede filer
-
- clubcorvettenytclassic.jpg (87 KiB) Vist 6485 gange
Hej Sidder og kigger forum i
Hej
Sidder og kigger forum i gennem og faldt over denne tråd, hvad blev det egentligt til???? Mange gode forslag men er der virkelig ikke noget som kan bruges!!!!!
Det må da være en sag for bestyrelsen...
Sidder og kigger forum i gennem og faldt over denne tråd, hvad blev det egentligt til???? Mange gode forslag men er der virkelig ikke noget som kan bruges!!!!!
Det må da være en sag for bestyrelsen...
Hej Morten Glimrende du bringer det
Hej Morten
Glimrende du bringer det op, men der var nu noget på vej.
Sagen er den at om ganske få dage skal vi have Bestyrelsesmøde, faktisk det første siden Generalforsamlingen, så der skal "den da op at vende":seeya:
Lykkemark
Glimrende du bringer det op, men der var nu noget på vej.
Sagen er den at om ganske få dage skal vi have Bestyrelsesmøde, faktisk det første siden Generalforsamlingen, så der skal "den da op at vende":seeya:
Lykkemark