motorbygning til vinter
motorbygning til vinter
Hej alle. Jeg har en 70 targa 350'; der skal strokes i den kommende vinter, og synes det kunne være lidt hyggeligere hvis vi var nogle stykker der havde tilsvarende planer så vi kunne hjælpe hinanden og få en enkelt pils. Desuden skal der installeres en TH 700 kasse, så gode råd modtages. Bor i Brønshøj, men tilbringer meget tid i mit sommerhus i Bisserup(20 km.N.V. for Næstved), så der vil være muligheder begge steder. Med gode vettehilsner Knud k
Re: motorbygning til vinter
Hej Knud
Er lige blevet færdig med min motor men kig dog ind en dag så kan vi da få en sludder.
Bor i Klinteby ca. 8 km. fra Bisserup.
Mvh Jørn/841
Er lige blevet færdig med min motor men kig dog ind en dag så kan vi da få en sludder.
Bor i Klinteby ca. 8 km. fra Bisserup.
Mvh Jørn/841
Hej,
Jeg går også med tanker om at stroke, min 73'er/350 her til vinter. Jeg bor dog i Jylland, men måske vi kan lave et lille ';forum'; via mail.
Vh.
Jørgen #959
Jeg går også med tanker om at stroke, min 73'er/350 her til vinter. Jeg bor dog i Jylland, men måske vi kan lave et lille ';forum'; via mail.
Vh.
Jørgen #959
Hej Batmand
Tak for svaret. Jeg ringer når jeg er i Bisserup.
Tak for svaret. Jeg ringer når jeg er i Bisserup.
Hej Jgeh.
Tak for svaret. Det lyder som en god ide med et '; lille forum'; for strokere. Jeg ringer når jeg går i gang.
VH 613 knudk
Tak for svaret. Det lyder som en god ide med et '; lille forum'; for strokere. Jeg ringer når jeg går i gang.
VH 613 knudk