Til Bestyrelsen !
Siden vi har fået vores nye ';lukket forum'; kan jeg se det kun bliver benyttet i meget begræset omfang !!!
Hvorfor ikke lukke det gamle forum helt ned, og kun bruge det det nye ';lukket forum'; fremover ???
Som det er nu skal man ind og kigge på to forskellige forums for at få et ordentligt overblik over hvad der sker i klubben.
Sonne
Nyt forum !
-
Nyt forum !
Re: Nyt forum !
Hej Preben,
Førend at alle poster/tråde er over i det nye forum bruger vi det gamle bortset fra det ';lukkede forum';, men det går støt fremad, nu er også posterne klar til eksport/koden testet og klar, så mangler vi ';kun'; trådene, jeg har lavet et lille blog(som jo er en af de mange nye features i vores nye forum) hvor man kan følge med i projektet, som alt andet softwarearbejde tager det 20 gange længere tid end man først tror:
www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/blog.php
/david
Førend at alle poster/tråde er over i det nye forum bruger vi det gamle bortset fra det ';lukkede forum';, men det går støt fremad, nu er også posterne klar til eksport/koden testet og klar, så mangler vi ';kun'; trådene, jeg har lavet et lille blog(som jo er en af de mange nye features i vores nye forum) hvor man kan følge med i projektet, som alt andet softwarearbejde tager det 20 gange længere tid end man først tror:
www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/blog.php
/david
-
Re: Nyt forum !
Hej David !
Okay... Tak for svaret...
Preben
Okay... Tak for svaret...

Preben